Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ach ja, dan heb je het gevoel dat je ergens bij hoort he?!Zininzon schreef:ProudMama schreef:O, jullie voelen je nog aangesproken ook?
Ik wel en i like it
Gast- Gast
Zininzon schreef:ProudMama schreef:O, jullie voelen je nog aangesproken ook?
Ik wel en i like it
+ 1..
Ik geniet van de schone lucht, de ruimte om me heen (ook al woon ik in een stad) en de gemoedelijke mensen.
Gast- Gast
Megara schreef:Jaaaaa! Hier ben ik al.
Haha, we're taking over...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon op een eiland, dat weet je inmiddels toch wel?Smikkell schreef:Eiland???ProudMama schreef:Ik ook, van de stad op het eiland...Smikkell schreef:Ik hou van de stad
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ach ja, dan heb je het gevoel dat je ergens bij hoort he?!Zininzon schreef:ProudMama schreef:O, jullie voelen je nog aangesproken ook?
Ik wel en i like it
Je weet wat ze zeggen he...
'Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen'
Dus ja, ik heb wel voorkeur
Zininzon- Ratel
Hoe zou IK dat moeten weten dan?ProudMama schreef:Ik woon op een eiland, dat weet je inmiddels toch wel?Smikkell schreef:Eiland???ProudMama schreef:Ik ook, van de stad op het eiland...Smikkell schreef:Ik hou van de stad
Gast- Gast
Aha, bij jullie is de lucht nog schoon en de seks nog vies. Hier is het andersom...Jade schreef:Zininzon schreef:ProudMama schreef:O, jullie voelen je nog aangesproken ook?
Ik wel en i like it
+ 1..
Ik geniet van de schone lucht, de ruimte om me heen (ook al woon ik in een stad) en de gemoedelijke mensen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aha, bij jullie is de lucht nog schoon en de seks nog vies. Hier is het andersom...
Gast- Gast
Links naast de vakjes waar de tekst staan, staat een plaatje en ProudMama. ProudMama ben ik, aangenaam.Smikkell schreef:Hoe zou IK dat moeten weten dan?ProudMama schreef:Ik woon op een eiland, dat weet je inmiddels toch wel?Smikkell schreef:Eiland???ProudMama schreef:Ik ook, van de stad op het eiland...Smikkell schreef:Ik hou van de stad
Daar onder staat een aantal posts, en aantal punten.
Vervolgens volgt: Woonplaats...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aha, bij jullie is de lucht nog schoon en de seks nog vies. Hier is het andersom...
Scheelt weer in de overbevolking.
Gast- Gast
Hier rijden de postbodes nog op varkens over onverharde wegen
Zininzon- Ratel
Ja, wil je me extra punten toekennen omdat je me zat bent?Smikkell schreef:PM, bij 10.000 ging je bevallen, toch?
Gast- Gast
Megara schreef:ProudMama schreef:Aha, bij jullie is de lucht nog schoon en de seks nog vies. Hier is het andersom...
Scheelt weer in de overbevolking.
Ja, daarom is de lucht ook nog schoon hahaha
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Hier rijden de postbodes nog op varkens over onverharde wegen
En koelkasten hebben we niet. Wel een gat in de grond.
Gast- Gast
Oeps... ik dacht laatst dat dat het toilet was...Megara schreef:Zininzon schreef:Hier rijden de postbodes nog op varkens over onverharde wegen
Gast- Gast
Hallo!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Zininzon- Ratel
ProudMama schreef:Oeps... ik dacht laatst dat dat het toilet was...Megara schreef:Zininzon schreef:Hier rijden de postbodes nog op varkens over onverharde wegen
Wat is laatst met jouw bedrust?
Gast- Gast
Over boeren gesproken...Zininzon schreef:Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Hier drinken vrouwen Rose, geen biertjuhhhh!
Gast- Gast
Jeetje.. dan moet ik wel vaak naar beneden lopen vanuit t flat.. voor een biertjuhhhh
Gast- Gast
Nee, ik vind je zo hilarsich sinds je zwanger bent en wil daar graag nog lang van genieten..ProudMama schreef:Ja, wil je me extra punten toekennen omdat je me zat bent?Smikkell schreef:PM, bij 10.000 ging je bevallen, toch?
En wat betreft dat eiliand: Ow, ben jij dat .. Ik had je niet herkend met die buik
Gast- Gast
Heb geen bedrust, mag naar toilet enzMegara schreef:ProudMama schreef:Oeps... ik dacht laatst dat dat het toilet was...Megara schreef:Zininzon schreef:Hier rijden de postbodes nog op varkens over onverharde wegen
Wat is laatst met jouw bedrust?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: