Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik las van de week wel ergens dat je wel alcohol mag drinken als je zwanger bent (klein beetje), maar ik zou het zelf denk ik toch niet doen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Die vrouw drinkt gewoon roosvicee hoor
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Serieus?Nobucta schreef:Ik las van de week wel ergens dat je wel alcohol mag drinken als je zwanger bent (klein beetje), maar ik zou het zelf denk ik toch niet doen.
Gast- Gast
Ja, ik zit nu te googlen, was een nieuwsbericht, maar kan het niet vinden.
Rovine- Ratel
Gevonden, al is het wel een oud bericht.
7 oktober 2010
Beetje alcohol tijdens zwangerschap mag
Goed nieuws voor aanstaande mama's die af en toe een glaasje willen drinken, schrijft De Morgen. Een Brits onderzoek zegt dat er helemaal niks mis is met wat alcohol tijdens de zwangerschap, zolang je er niet mee overdrijft.
Onderzoekers uit de Britse hoofdstad Londen onderzochten 11.500 kinderen die geboren werden tussen september 2000 en januari 2002, terwijl de moeders in categorieën naar alcoholgebruik tijdens de zwangerschap werden opgedeeld.
Lees het volledige artikel: Beetje alcohol tijdens zwangerschap mag http://www.artsennet.nl/actueel/Nieuws-uit-de-media/Artikel/Beetje-alcohol-tijdens-zwangerschap-mag.htm#ixzz1QDsbweJY
Maar er zijn ook weer zoveel onderzoeken die het tegenspreken.
7 oktober 2010
Beetje alcohol tijdens zwangerschap mag
Goed nieuws voor aanstaande mama's die af en toe een glaasje willen drinken, schrijft De Morgen. Een Brits onderzoek zegt dat er helemaal niks mis is met wat alcohol tijdens de zwangerschap, zolang je er niet mee overdrijft.
Onderzoekers uit de Britse hoofdstad Londen onderzochten 11.500 kinderen die geboren werden tussen september 2000 en januari 2002, terwijl de moeders in categorieën naar alcoholgebruik tijdens de zwangerschap werden opgedeeld.
Lees het volledige artikel: Beetje alcohol tijdens zwangerschap mag http://www.artsennet.nl/actueel/Nieuws-uit-de-media/Artikel/Beetje-alcohol-tijdens-zwangerschap-mag.htm#ixzz1QDsbweJY
Maar er zijn ook weer zoveel onderzoeken die het tegenspreken.
Rovine- Ratel
Ik vind deze leuk
Zininzon- Ratel
Nee, echt niet!
Als er iets mis zou zijn zou ik mezelf altijd af blijven vragen of dat niet door de drank kwam.
Als ik dus ooit zwanger zou zijn althans.
Als er iets mis zou zijn zou ik mezelf altijd af blijven vragen of dat niet door de drank kwam.
Als ik dus ooit zwanger zou zijn althans.
Rovine- Ratel
ProudMama schreef:Ik ga het risico echt niet nemen!!
Zou ik ook niet doen hoor! Roken is 1, maar dan ook nog alcohol erbij ... Nee, dat wordt te gek.
Laatst aangepast door Alex op vr 24 jun 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo, ik heb het hele huisje weer aan kant gemaakt, en nu moet ik zitten want mijn teennagels zijn gelakt
Gast- Gast
Pippa schreef:Zo, ik heb het hele huisje weer aan kant gemaakt, en nu moet ik zitten want mijn teennagels zijn gelakt
Haha, goede reden om eens met de beentjes omhoog te gaan
Ik ga zo toastjes eten... of chips... Hmmm!
Maar eerst even schoenen aan en een kaartje bij de buuf in de brievenbus gooien
Zininzon- Ratel
Waarom gaat een avond zo snel? Ik wil heel veel doen, maar het is al half 10
Ik wil nog alle verjaardags- en verhuiskaarten voor de komende maand schrijven / mijn adresboek gaan bijwerken / de tijdschriften uitzoeken en in bakken opbergen... Hmm, morgen dan maar
Ik wil nog alle verjaardags- en verhuiskaarten voor de komende maand schrijven / mijn adresboek gaan bijwerken / de tijdschriften uitzoeken en in bakken opbergen... Hmm, morgen dan maar
Gast- Gast
Ik vind allebei echt nót done...word zwaar pissig als ik iemand zie roken die zwanger is of een kinderwagen duwt.Alex schreef:ProudMama schreef:Ik ga het risico echt niet nemen!!
Zou ik ook niet doen hoor! Roken is 1, maar dan ook nog alcohol erbij ... Nee, dat wordt te gek.
Gast- Gast
Pippa schreef:Waarom gaat een avond zo snel? Ik wil heel veel doen, maar het is al half 10
Haha, ik moet nog 3 verhuisdozen uitpakken (met oude video's, cassettebandjes en boeken)... Staan al 3,5 maand te wachten, maar ze staan niet in de weg en ik heb de spullen ook niet nodig
Zininzon- Ratel
Ik vind het ook onwijs asociaal als een moeder met kind loopt, en dan met een sigaret in de hand/mond.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind allebei echt nót done...word zwaar pissig als ik iemand zie roken die zwanger is of een kinderwagen duwt.Alex schreef:ProudMama schreef:Ik ga het risico echt niet nemen!!
Was ook een grapje he?
Gast- Gast
Alex, dan zet je het tussen haakjes er achter, nu vinden we je gewoon niet verantwoordelijk (grapje)
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: