Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik heb ook het liefst voor iedere aankoop een tasje (ja, slecht voor het mileu, ik weet het), en dan thuis al die tasjes leeg gooien...
En bij multimedia of boeken ook nog zeggen dat het een cadeautje is zodat ze het inpakken.
Gast- Gast
Megara schreef:ProudMama schreef:Ik heb ook het liefst voor iedere aankoop een tasje (ja, slecht voor het mileu, ik weet het), en dan thuis al die tasjes leeg gooien...
En bij multimedia of boeken ook nog zeggen dat het een cadeautje is zodat ze het inpakken.
Is dan toch een cadeautje aan jezelf?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama: Ja zoiets las ik idd al. Hoe gaat het? Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, heftig hoor. Heb je alles al bij elkaar voor de baby's en ben je al helemaal uit de namen? Ik vond dat erg lastig namelijk!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat blonde meisje, waarvan de vriend vreemd ging en het gerucht ging dat ze een faker was? Ben ff dr naam kwijt.
Ik voel me zielig want ik heb een koortslip, dus ik ga zo maar brownies maken denk ik
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat blonde meisje, waarvan de vriend vreemd ging en het gerucht ging dat ze een faker was? Ben ff dr naam kwijt.
Ik voel me zielig want ik heb een koortslip, dus ik ga zo maar brownies maken denk ik
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Jordana schreef:Maple schreef:En nu regent het ook nog eens keihard
Hier is zon
Heel de middag/avond al geweest..
Hier de rest van de dag ook hoor Zie een beetje op tegen de eerste helft van komende week, volgens mij wordt me dat iets te heet
Gast- Gast
Julia: Op het moment is het eigenlijk stabiel, je zal nog zien dat ze me met 36 weken in moeten leiden omdat ze niet meer spontaan komen haha.
Ja, heb zo goed als alles gelukkig, was al vroeg begonnen (voorgevoel?).
Namen zijn we helemaal uit gelukkig, tenzij de echo het fout hebben en het toch het andere geslacht is, dan moeten we nog even een discussie voeren haha!!
Leah/ Laquisia is daarna niet meer gezien hier...
Ja, heb zo goed als alles gelukkig, was al vroeg begonnen (voorgevoel?).
Namen zijn we helemaal uit gelukkig, tenzij de echo het fout hebben en het toch het andere geslacht is, dan moeten we nog even een discussie voeren haha!!
Leah/ Laquisia is daarna niet meer gezien hier...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat past bij RevaMegara schreef:Wat een dramaqueens.
Ik kan heel hard gillen.
Gast- Gast
Daarom!Reva schreef:ProudMama schreef:Dat past bij RevaMegara schreef:Wat een dramaqueens.
Ik kan heel hard gillen.
En jouw vorige avatar was ook beetje dramatisch dus dat past bij jou. Zonder avatar vind ik helemaal niks hoor.
Gast- Gast
Ohw, trouwens eindelijk wat positiviteit in huize Maple: we hebben de broef van de belastngdienst gekregen, met deze teruggaaf kunnen we weer een maandje vooruit, mocht t nodig zijn
Gast- Gast
Fijn, Maple!
Mijn teruggaaf is al op aan rekeningen.... gelukkig loopt mijn vriend zijn bedrijf goed.
Mijn teruggaaf is al op aan rekeningen.... gelukkig loopt mijn vriend zijn bedrijf goed.
Gast- Gast
Hopen dat het niet nodig is, maar mocht het zo zijn is het wel lekker, weten dat je iets achter de hand hebt!!
Gast- Gast
[quote="ProudMama"]
En jouw vorige avatar was ook beetje dramatisch dus dat past bij jou. Zonder avatar vind ik helemaal niks hoor.[/quote
Tjongejonge... Nou ik ga mn laptop wel opstarten, veeleisende vrouw met baby's heeft gesproken.
Daarom!Reva schreef:ProudMama schreef:Dat past bij RevaMegara schreef:Wat een dramaqueens.
Ik kan heel hard gillen.
En jouw vorige avatar was ook beetje dramatisch dus dat past bij jou. Zonder avatar vind ik helemaal niks hoor.[/quote
Tjongejonge... Nou ik ga mn laptop wel opstarten, veeleisende vrouw met baby's heeft gesproken.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: