Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Van Ree?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Doe mij maar een grote patat pinda/ mayo met uitjes.Reva schreef:Ik sta bij van Ree!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Als deo gebruik ik rexona.. werkt perfect zelfs als ik heb liggen zweten in de sportschool
Ik twijfel of ik nu mijn haren zou gaan verven.. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant ben ik bang dat het lelijk wordt
Ik twijfel of ik nu mijn haren zou gaan verven.. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant ben ik bang dat het lelijk wordt
Gast- Gast
Mijn buren denken te gaan BBQ-en, maar ze mogen nog wel even een cursusje gebruiken... M'n hele huis rook naar aanmaakvloeistof toen we thuiskwamen Wát een stank
Gast- Gast
Maple schreef:En nu regent het ook nog eens keihard
Hier is zon
Heel de middag/avond al geweest..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:BUUUUUURRRRRP
Hebben ze gesmaakt?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja!
Pffff, vorige keer heb ik zo hard gehuild bij deze aflevering van Grey's. Nu weer
Pffff, vorige keer heb ik zo hard gehuild bij deze aflevering van Grey's. Nu weer
Gast- Gast
Dan ga ik niet kijken, kan al janken als ik iemand de ramen zie zemen of de vloer zie dweilen...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dan ga ik niet kijken, kan al janken als ik iemand de ramen zie zemen of de vloer zie dweilen...
Helpt het als ik zeg dat ik ook tranen in mn ogen kreeg van jouw geboortekaarttektsen topic?
Gast- Gast
Ja, dat helpt, ik had daar ook heel erg last van. Maar ik kan mijn hormonen de schuld geven, wat is jouw excuusReva schreef:ProudMama schreef:Dan ga ik niet kijken, kan al janken als ik iemand de ramen zie zemen of de vloer zie dweilen...
Helpt het als ik zeg dat ik ook tranen in mn ogen kreeg van jouw geboortekaarttektsen topic?
Gast- Gast
De sale is echt niet goed voor mij.
Ik kan geen winkelcentrum verlaten zonder iets te kopen wat flink is afgeprijsd.
Jep, de commercie heeft me in zijn macht.
Ik kan geen winkelcentrum verlaten zonder iets te kopen wat flink is afgeprijsd.
Jep, de commercie heeft me in zijn macht.
Gast- Gast
O, dat vond ik ook altijd zo heerlijk. En dan thuis uitrekenen hoeveel je bespaard hebt...
Gast- Gast
Ook dat nog ja. Eigenlijk best ernstig als je het zo bekijkt haha. Ach, ik ben wel blij met mijn aankopen.
Gast- Gast
Ik heb ook het liefst voor iedere aankoop een tasje (ja, slecht voor het mileu, ik weet het), en dan thuis al die tasjes leeg gooien...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, dat helpt, ik had daar ook heel erg last van. Maar ik kan mijn hormonen de schuld geven, wat is jouw excuusReva schreef:ProudMama schreef:Dan ga ik niet kijken, kan al janken als ik iemand de ramen zie zemen of de vloer zie dweilen...
Moe en labiel
Gast- Gast
Hoi meiden
Ik heb nog niet eerder hier meegeschreven maar het ziet er altijd wel gezellig uit en ik verveel me!~Dusse hoi
Ik heb nog niet eerder hier meegeschreven maar het ziet er altijd wel gezellig uit en ik verveel me!~Dusse hoi
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: