Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Linda, ik krijg de kriebels van haar Helaas kun je als 'buitenstaander' niet veel doen, je broer is degene die dit op moet lossen. Pas op dat je je er niet teveel mee gaat bemoeien want dan jaag je haar (en daarmee hem ook) alleen maar meer tegen je in het harnas. Bewaar afstand en zorg dat je er voor je broer bent als hij je nodig heeft, meer kun je haast niet doen.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten als jij, alleen met andere personen en andere details...
Over mij (beknopt): ik heb reuma, al bijna heel mijn leven en zit daardoor buitenshuis in een rolstoel. Ik red me verder aardig goed zelfstandig met wat hulpmiddelen en hulp van anderen. Pasgeleden is besproken dat ik deze zomer 2 nieuwe knieën ga krijgen en dat duurt dus helaas langer dan ik hoopte. Maar ach...
Ik ga me er ook absoluut niet mee bemoeien, heb zelfs tegen hun in shock gezegd: "wat leuk!!!!" Hahahaha! En let's face it....Een kindje maken doe je niet alleen!
Wat vervelend dat je nu zo lang moet wachten zeg, maar wat een spannend vooruitzicht! Zie je er erg tegenop?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Trusten, Lex!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Weltrusten Alex!!
L!ND@- Kletskop
Slaap lekker Alex!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Je mag het hier ook altijd komen spuien hoor lind@! Als je maar oppast dat je je broertje inderdaad niet verder (in haar armen) wegduwt want dan ben je nog verder van huis.
Merai- Ratel
Linda, nee ik zie er niet zo tegenop, niet tegen de operatie. Wel tegen de nasleep: de revalidatie en het feit dat ik een aantal maanden uit de running zal zijn. Maar ja, tis voor het goede doel, zeggen we dan maar!
En idd, een kindje maak je niet alleen... maar ik weet ook dat iemands leven behoorlijk gedomineerd kan worden door de partner (ik ben zowel 'slachtoffer' als 'buitenstaander' geweest)
En idd, een kindje maak je niet alleen... maar ik weet ook dat iemands leven behoorlijk gedomineerd kan worden door de partner (ik ben zowel 'slachtoffer' als 'buitenstaander' geweest)
Ok, ik knip even snel mijn verhaal eruit en dan ga ik echt, echt, echt slapen! Morgen rond 6.30 ligt er weer eentje te kwebbelen in bed. Slaap lekker meiden!!!
L!ND@- Kletskop
Sjaantje schreef:Nou dat kan ik je vertellen: daar weet ik helemaal niet mee om te gaanQiara schreef:Doet me denken aan de 'hoe reageer jij op complimenten-topics' :-)
'Gewoon' dankjewel zeggen en doorgaan waar je mee bezig bent. Dat is mijn tactiek
Trusten Alex en L!nd@!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dames, ik ga er ook vandoor.. mijn wekker gaat over zes uurtjes weer. Fijne avond nog, slaap lekker en een voor wie hem hebben wil
Merai- Ratel
En bedankt dat ik hier even mocht zeuren
L!ND@- Kletskop
En voor jou, Merai! Slaap lekker!
Volgens mij moet ik ook gaan, mijn ogen vallen dicht...
Volgens mij moet ik ook gaan, mijn ogen vallen dicht...
Qiara- Ratel
Slaap lekker, Linda! En je mag hier altijd even komen spuien!!
Ik probeer het, maar vind het erg moeilijk. Ben niet zo gewend aan complimentjes...Qiara schreef:Sjaantje schreef:Nou dat kan ik je vertellen: daar weet ik helemaal niet mee om te gaanQiara schreef:Doet me denken aan de 'hoe reageer jij op complimenten-topics' :-)
'Gewoon' dankjewel zeggen en doorgaan waar je mee bezig bent. Dat is mijn tactiek
Proberen is in ieder geval al een begin .
Ik ga er ook vandoor, doei! Trusten!
Ik ga er ook vandoor, doei! Trusten!
Qiara- Ratel
Zo, ik ga ook maar eens een verdieping hoger. En dat bedoel ik nu eens letterlijk want ik heb hier niet de luxe van een slaapkamer en badkamer beneden. Wel lastig als ik 's nachts weer eens naar beneden moet om te plassen (minimaal 1x per nacht )
Truste allemaal!!!
Truste allemaal!!!
Moggel!!! Ook alweer wakker? Hier was het 5.45...... Ik wilde er net meteen weer induiken, want D.emi doet nu weer een tukkie, maar ik ben klaarwakker. Eerst maar eens een ontbijtje doen
L!ND@- Kletskop
Zo, dat is een vroegertje, Linda! Ik heb A net naar het Kdv gebracht, misschien dat ik zo naar de bloedbank ga. Ik weet alleen niet of ik bloed mag geven, omdat er gisteren een verstandskies is getrokken. Eerst maar opzoeken voor ik er voor niks heen ga.
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Wat is het trouwens rustig hier..
Wat is het trouwens rustig hier..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen Jade en Chocolate Cookie! Zeker rustig hier, maar ik weet ook even niet zo goed wat ik moet melden Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
@ Alex Ja dat was zeker een vroegertje, maar daar heeft ze de laatste weken wel vaker last van. Heb je nog erg veel last van het trekken van je verstandskies? En mag je nog naar de bloedbank?
@ Alex Ja dat was zeker een vroegertje, maar daar heeft ze de laatste weken wel vaker last van. Heb je nog erg veel last van het trekken van je verstandskies? En mag je nog naar de bloedbank?
L!ND@- Kletskop
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40