Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Lind@ klinkt helemaal niet krom dat je dat zegt ! Ik vind het allang heel lief van je ! En juist alle woorden van alle meiden hier doen me nu ontzettend goed !
Thnxxx Sjaan ! Ik heb niet eens kunnen lezen hoe het nu met jou gaat. Ben helemaal hyper van mezelf....
Thnxxx Sjaan ! Ik heb niet eens kunnen lezen hoe het nu met jou gaat. Ben helemaal hyper van mezelf....
Gast- Gast
L!ND@ schreef:of is dit topic morgen soms weer weg? Want dat kom ik even snel zeuren over mijn schoonzusje.
Dat niet, maar je kan wel eigen posts editen, dus je tekst weghalen. Als je wilt dat er niets meer blijft staan van jouzelf, kan je vragen of mensen je niet willlen quoten...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oh maar ik heb ook niet veel over mezelf gepost de laatste dagen hoor, ja dat ik op vakantie ben en net een heul grote tor naar buiten heb gejaagdStuiterbal schreef:Thnxxx Sjaan ! Ik heb niet eens kunnen lezen hoe het nu met jou gaat. Ben helemaal hyper van mezelf....
Vanmorgen laten weten dat ik half augustus pas het pre-operatief onderzoek heb en dat daarna pas bekend word wanneer ik precies geopereerd ga worden en daar baal ik van
Hoe is het verder met jou dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat duurt dat lang Sjaan! Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja ik sta officieel sinds 8 juni op de wachtlijst, dus een week nadat ik bij de chirug de operatie heb besproken. Ik ben nu op vakantie, dok heeft half juli tm 1e week van augustus vakantie dus dan zit je al gauw een aantal weken verder. Nou ja, voordeel is wel dat ik toch nog wat aan mijn zomer ga hebben Hoorde dat er mooi weer voorspeld is voor de komende tijd?
Always look on the bright side of life, toch?
Jeetje wat duurt dat lang zeg Sjaan !
Met mij gaat het wel. Zondag is het uit de hand gelopen met mij wat me heeft beseffen dat de maat vol was. Morgen kan ik eindelijk naar de nieuwe therapeut. Hopelijk klikt het en kan ik starten met de therapie.
Verder heb ik een extreem lastige ex.....
Met mij gaat het wel. Zondag is het uit de hand gelopen met mij wat me heeft beseffen dat de maat vol was. Morgen kan ik eindelijk naar de nieuwe therapeut. Hopelijk klikt het en kan ik starten met de therapie.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja ik sta officieel sinds 8 juni op de wachtlijst, dus een week nadat ik bij de chirug de operatie heb besproken. Ik ben nu op vakantie, dok heeft half juli tm 1e week van augustus vakantie dus dan zit je al gauw een aantal weken verder. Nou ja, voordeel is wel dat ik toch nog wat aan mijn zomer ga hebben Hoorde dat er mooi weer voorspeld is voor de komende tijd?
Dat sowieso! Knap van je!
Merai- Ratel
Stuiter, ik ben er even stil van... Ik vind het goed dat je zo bezig gaat om alles aan te pakken en eraan te werken. Je gaat niet bij de pakken neerzitten maar je vecht voor je geluk en voor dat van je zoon en dát is belangrijk.
En laat die extreem lastige ex je er niet onder krijgen, dat is hij helemaal niet waard!
En laat die extreem lastige ex je er niet onder krijgen, dat is hij helemaal niet waard!
Lukt ook alleen maar omdat ik hier en IRL soms even mag klagen en zeuren hoorMerai schreef:Sjaantje schreef:Ja ik sta officieel sinds 8 juni op de wachtlijst, dus een week nadat ik bij de chirug de operatie heb besproken. Ik ben nu op vakantie, dok heeft half juli tm 1e week van augustus vakantie dus dan zit je al gauw een aantal weken verder. Nou ja, voordeel is wel dat ik toch nog wat aan mijn zomer ga hebben Hoorde dat er mooi weer voorspeld is voor de komende tijd?
Sjaantje schreef:Lukt ook alleen maar omdat ik hier en IRL soms even mag klagen en zeuren hoorMerai schreef:Sjaantje schreef:Ja ik sta officieel sinds 8 juni op de wachtlijst, dus een week nadat ik bij de chirug de operatie heb besproken. Ik ben nu op vakantie, dok heeft half juli tm 1e week van augustus vakantie dus dan zit je al gauw een aantal weken verder. Nou ja, voordeel is wel dat ik toch nog wat aan mijn zomer ga hebben Hoorde dat er mooi weer voorspeld is voor de komende tijd?
Dat hoef je niet te zeggen, gewoon dankjewel volstaat
Merai- Ratel
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Stuiterbal schreef:Jeetje wat duurt dat lang zeg Sjaan !
Eerlijk gezegd heb ik je verhaal niet echt meegekregen maar het klinkt allemaal heftig voor je, goed dat je morgen een gesprek hebt!
Merai- Ratel
Jaaa, die slakken laten een vet ranzig spoor achter! Weet je wanneer je dat goed ziet? Tijdens het dweilen, doordat de vloer dan nat is, worden al die sporen zichtbaar. Ik word er echt misselijk van als ik al die sporen zie, door de HELE woonkamer.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Knap dat je er zo positief in staat, al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet helemaal precies weet wat er met je aan de hand is. Zag laatst wel in een flits iets voorbij komen, maar daar is ook alles mee gezegd
L!ND@- Kletskop
Oke.....Merai schreef:Dat hoef je niet te zeggen, gewoon dankjewel volstaat
Dankjewel lieve Merai!
Alex schreef:Jaaa, die slakken laten een vet ranzig spoor achter! Weet je wanneer je dat goed ziet? Tijdens het dweilen, doordat de vloer dan nat is, worden al die sporen zichtbaar. Ik word er echt misselijk van als ik al die sporen zie, door de HELE woonkamer.
Kan het me goed voorstellen...Iewww!!
L!ND@- Kletskop
Pff wat een verhaal Lind@! Ik kan me voorstellen dat je er buikpijn van hebt! Helaas heb je geen invloed op de keuzes die mensen in je omgeving maken. Ik snap dat je beeld van haar niet al te best is maar probeer, al is het maar voor je broer, wel een beetje respect voor haar op te brengen. Het is bijvoorbeeld nogal wat om te zeggen dat het geen ongelukje was, ik begrijp je gevoel en zou dat misschien ook wel hebben, maar je hebt er niets aan om op deze manier te blijven denken. Zeker nu niet meer, want zoals het er nu uitziet zal ze, hoe het ook tussen haar en je broertje loopt, in ieder geval nooit helemaal uit je leven verdwijnen als moeder van je neefje/nichtje.
Merai- Ratel
Alex schreef:Jaaa, die slakken laten een vet ranzig spoor achter! Weet je wanneer je dat goed ziet? Tijdens het dweilen, doordat de vloer dan nat is, worden al die sporen zichtbaar. Ik word er echt misselijk van als ik al die sporen zie, door de HELE woonkamer.
Oh ik kan me dat helemaal voorstellen, bah!
Merai- Ratel
Sjaantje schreef:Oke.....Merai schreef:Dat hoef je niet te zeggen, gewoon dankjewel volstaat
Dankjewel lieve Merai!
Alsjeblieft lieve Sjaan
Merai- Ratel
Merai schreef:Pff wat een verhaal Lind@! Ik kan me voorstellen dat je er buikpijn van hebt! Helaas heb je geen invloed op de keuzes die mensen in je omgeving maken. Ik snap dat je beeld van haar niet al te best is maar probeer, al is het maar voor je broer, wel een beetje respect voor haar op te brengen. Het is bijvoorbeeld nogal wat om te zeggen dat het geen ongelukje was, ik begrijp je gevoel en zou dat misschien ook wel hebben, maar je hebt er niets aan om op deze manier te blijven denken. Zeker nu niet meer, want zoals het er nu uitziet zal ze, hoe het ook tussen haar en je broertje loopt, in ieder geval nooit helemaal uit je leven verdwijnen als moeder van je neefje/nichtje.
Helemaal mee eens.
Gast- Gast
Merai schreef:Sjaantje schreef:Oke.....Merai schreef:Dat hoef je niet te zeggen, gewoon dankjewel volstaat
Dankjewel lieve Merai!
Alsjeblieft lieve Sjaan
Doet me denken aan de 'hoe reageer jij op complimenten-topics' :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Linda, ik krijg de kriebels van haar Helaas kun je als 'buitenstaander' niet veel doen, je broer is degene die dit op moet lossen. Pas op dat je je er niet teveel mee gaat bemoeien want dan jaag je haar (en daarmee hem ook) alleen maar meer tegen je in het harnas. Bewaar afstand en zorg dat je er voor je broer bent als hij je nodig heeft, meer kun je haast niet doen.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten als jij, alleen met andere personen en andere details...
Over mij (beknopt): ik heb reuma, al bijna heel mijn leven en zit daardoor buitenshuis in een rolstoel. Ik red me verder aardig goed zelfstandig met wat hulpmiddelen en hulp van anderen. Pasgeleden is besproken dat ik deze zomer 2 nieuwe knieën ga krijgen en dat duurt dus helaas langer dan ik hoopte. Maar ach...
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten als jij, alleen met andere personen en andere details...
Over mij (beknopt): ik heb reuma, al bijna heel mijn leven en zit daardoor buitenshuis in een rolstoel. Ik red me verder aardig goed zelfstandig met wat hulpmiddelen en hulp van anderen. Pasgeleden is besproken dat ik deze zomer 2 nieuwe knieën ga krijgen en dat duurt dus helaas langer dan ik hoopte. Maar ach...
Jeetje Lind@ wat een rot situatie !!! Ik krijg er zelfs al een apart gevoel bij over de zwangerschap dus laat staan wat jij ervan moet denken.
Je broertje word nu wel in een positie geduwd wat hij helemaal niet wil dat is toch helemaal geen goede basis voor een goede relatie??
Je broertje word nu wel in een positie geduwd wat hij helemaal niet wil dat is toch helemaal geen goede basis voor een goede relatie??
Gast- Gast
Nou dat kan ik je vertellen: daar weet ik helemaal niet mee om te gaanQiara schreef:Merai schreef:Sjaantje schreef:Oke.....Merai schreef:Dat hoef je niet te zeggen, gewoon dankjewel volstaat
Dankjewel lieve Merai!
Alsjeblieft lieve Sjaan
Doet me denken aan de 'hoe reageer jij op complimenten-topics' :-)
Alex schreef:Merai schreef:Pff wat een verhaal Lind@! Ik kan me voorstellen dat je er buikpijn van hebt! Helaas heb je geen invloed op de keuzes die mensen in je omgeving maken. Ik snap dat je beeld van haar niet al te best is maar probeer, al is het maar voor je broer, wel een beetje respect voor haar op te brengen. Het is bijvoorbeeld nogal wat om te zeggen dat het geen ongelukje was, ik begrijp je gevoel en zou dat misschien ook wel hebben, maar je hebt er niets aan om op deze manier te blijven denken. Zeker nu niet meer, want zoals het er nu uitziet zal ze, hoe het ook tussen haar en je broertje loopt, in ieder geval nooit helemaal uit je leven verdwijnen als moeder van je neefje/nichtje.
Helemaal mee eens.
Je hebt ook absoluut gelijk hoor! En eerlijk is eerlijk, ze heeft ook echt wel positieve kanten. Ik had alleen verwacht dat als ik ooit echt tante zou worden, ik daar heel blij van werd. Maar nu kan ik dat niet, omdat ik weet dat het niet gewenst is. En dat valt nu even flink tegen. Ik snap alleen niet goed waarom ik er zo mee blijf zitten.
L!ND@- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: