Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:IEIEIEIEIEHHHHHHHHHHHHH
Er loopt hier een levensgrote tor rond mijn stoel en ik zit hier met blote voeten..............
Kun je hem niet vragen of hij weggaat?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan.....Pak een schoen!!!
Stuiter, wat vervelend! Ik las regelmatig je heftige berichtjes en wil je eigenlijk een hele dikke knuffel geven
Jeetje, waarom besluit ik ook om nu pas, op dit tijdstip, hier mee te komen kleppen. Verslaving!!!
Stuiter, wat vervelend! Ik las regelmatig je heftige berichtjes en wil je eigenlijk een hele dikke knuffel geven
Jeetje, waarom besluit ik ook om nu pas, op dit tijdstip, hier mee te komen kleppen. Verslaving!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Gast- Gast
Gatver, je gaat je dan toch wel afvragen hoe zo'n beest naar binnen komt? Via de spauwmuur (hoe schrijf je dat?!) ofzo?
L!ND@- Kletskop
Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Gast- Gast
He ja, laten we het over enge beestjes hebben... durf ik zo helemaal niet meer te gaan slapen
L!ND@, welkom
L!ND@, welkom
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
wat lief van je Lind@ !!! Ik heb me voorgenomen met niet meer zo te laten kisten ! E ik moet zeggen dat het me aardig lukt anders was ik vandaag weer compleet ingestort. Maar ipv daarvan kreeg ik een enorme lachkik na de mail ! gaat de goede kant op !!!
Gast- Gast
Niet??? Ow, dat vind ik wel heel erg jammerMerai schreef:Alex schreef:Whahahaha Merai is weer de meest creatieve van ons groepje
Haha we zijn toch juist geen groepje Maar sorry, ik liet me even gaan
Stuiter, ik heb je pm gelezen, ik reageer er later op, oké? En anders via de whatsapp.
Wat ik er alleen even over wil zeggen: WAT EEN EI.
Wat ik er alleen even over wil zeggen: WAT EEN EI.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:wat lief van je Lind@ !!! Ik heb me voorgenomen met niet meer zo te laten kisten ! E ik moet zeggen dat het me aardig lukt anders was ik vandaag weer compleet ingestort. Maar ipv daarvan kreeg ik een enorme lachkik na de mail ! gaat de goede kant op !!!
Gelukkig maar! Je kunt ook niet ineens instorten, want je hebt je lieve zoontje ook nog. Ik vind je erg dapper, dat je je er zo goed doorheen kunt slepen!
L!ND@- Kletskop
Reva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Klinkt een beetje krom zoals ik het zeg trouwens....Maar wel fijn dat je hier zo je ei bij verschillende meiden kwijt kunt. Dat lucht vast een heleboel op.
L!ND@- Kletskop
Net als Koningin Bea, zie ik dan voor meReva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Stuiter, ik vind je stoer zoals je je steeds weer door de ellende heen slaat! Geen idee wat er gebeurd is, maar leuk was het niet, zo te lezen.
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Merai- Ratel
Zou ik momenteel ook erg graag willen trouwens, maar ik durf het niet zo goed. Stel je voor dat als ik hier over die ene persoon zou klagen....Wat als ze hier ook komt en het verhaal herkent?
L!ND@- Kletskop
Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Die beesten laten toch zo'n ranzig spoor achter..
ja, bah!
L!ND@- Kletskop
Sjaantje schreef:Net als Koningin Bea, zie ik dan voor meReva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Wie probeer je nou te beledigen...Bea of de naaktslak?
Gast- Gast
of is dit topic morgen soms weer weg? Want dat kom ik even snel zeuren over mijn schoonzusje.
L!ND@- Kletskop
Reva schreef:Sjaantje schreef:Net als Koningin Bea, zie ik dan voor meReva schreef:Alex schreef:In onze woonkamer kruipen elke avond/nacht naaktslakken. Kruipen die eigenlijk? Ze glijden meer, ik weet niet hoe je het noemt. Maar ranzig is het wel.
Voortschrijden.
Wie probeer je nou te beledigen...Bea of de naaktslak?
Hahahahah!
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Zou ik momenteel ook erg graag willen trouwens, maar ik durf het niet zo goed. Stel je voor dat als ik hier over die ene persoon zou klagen....Wat als ze hier ook komt en het verhaal herkent?
Ik zou zeggen.. gooi het eruit! Het zou wel heel toevallig zijn als ze hier ook komt en bovendien noem je neem ik aan geen namen dus het kan altijd nog op toeval berusten
Merai- Ratel
Hmm, het was eigenlijk niet eens als belediging bedoeld... gewoon een overeenkomst qua voortbeweging!Reva schreef:Wie probeer je nou te beledigen...Bea of de naaktslak?
Nou vooruit, misschien kom ik dan wat makkelijker in slaap zo Ik ga even mijn verhaal typen!
L!ND@- Kletskop
Sjaantje schreef:Hmm, het was eigenlijk niet eens als belediging bedoeld... gewoon een overeenkomst qua voortbeweging!Reva schreef:Wie probeer je nou te beledigen...Bea of de naaktslak?
Ik ga toch voor Bea
Merai- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: