Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil ook een baby..
Een vriendin van mij is zwanger.. t lijkt me zooooo leuk! (ze is overigens net 8,5 week)
Een vriendin van mij is zwanger.. t lijkt me zooooo leuk! (ze is overigens net 8,5 week)
Gast- Gast
Try schreef:Wat zal ik vanavond eens gaan eten dames?
Spaghetti! Ik ben te moe om boodschappen te doen, dus ik ga pannenkoeken bakken vandaag.
Gast- Gast
Haha, ik zat ook aan pannenkoeken te bakken omdat ik die ingredienten altijd in huis hebPippa schreef:Try schreef:Wat zal ik vanavond eens gaan eten dames?
Spaghetti! Ik ben te moe om boodschappen te doen, dus ik ga pannenkoeken bakken vandaag.
Ik heb trouwens nog wel pasta, en pastasaus, maar geen groente geloof ik.. Of misschien nog wel een klein beetje groente maar niet zo veel..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
haha toevallig heb ik het net ook gekeken. Die kleine Amber..... ohhh ik smelt gewoon van dat meiske !Pippa schreef:Ik wil ook een baby! (zit babyboom te kijken)
Gast- Gast
Ik moet echt (nog) niet aan kinderen denken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, echt lieehieef Ik wil ook een vriendin die zwanger is Heb wel een collega die op het punt staat om te bevallen, dus ik ben voor haar zenuwachtig
Gast- Gast
Ik wil ook dat mijn baby snel komt
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ik wil ook dat mijn baby snel komt
Jij mag niet klagen jij bent al zwanger.. hihi
Ik moet nog 4 jaar studeren en mijn vriend wil graag dat ik eerst mijn studie afmaak.. en eigenlijk wil hij ook weer gaan studeren..
Gast- Gast
May, wil je nog een x reageren in het ehm.. Drente meiden topic geval!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Vroeg naar bed. Ik val al een paar uur bijna in slaap.
Lotus- Ratel
Rustig aan doen aan Lotus! Hoe is het met je?
Ahh, zal de kat honger hebben? Hij kauwt op mijn vinger
Ahh, zal de kat honger hebben? Hij kauwt op mijn vinger
Gast- Gast
Op dit moment ben ik vooral erg moe. En verder gaat het een beetje wisselend. En zit ik hard na te denken wie jij eigenlijk bent.
Lotus- Ratel
Hello, ik ben weer terug!
Paardje was best lief vandaag, hij schrok alleen een paar keer flink van het lawaai in de binnenbak door de wind en stortregen. En toen ik buiten even uit ging waaien, begon het weer te plenzen, dus ben ik keihard met m'n kanjer terug gegaloppeerd. Wat een ontspanning, zo'n dier!!
Ik ga vanavond The Event kijken Vorige week voor 't eerst op tv en nu ben ik verslaafd.
Paardje was best lief vandaag, hij schrok alleen een paar keer flink van het lawaai in de binnenbak door de wind en stortregen. En toen ik buiten even uit ging waaien, begon het weer te plenzen, dus ben ik keihard met m'n kanjer terug gegaloppeerd. Wat een ontspanning, zo'n dier!!
Ik ga vanavond The Event kijken Vorige week voor 't eerst op tv en nu ben ik verslaafd.
Gast- Gast
Ik zou ook dolgraag weer eens paardrijdenYouandi schreef: Wat een ontspanning, zo'n dier!!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Goeeedenavond allemaal! Hehe, eindelijk klaar, gegeten, gestofzuigd, spullen klaargelegd etc etc etc. En nu ga ik lekker mijn bed in met laptop en al, I'm pooped
Heb ik nog wat gemist hier, vandaag?
Heb ik nog wat gemist hier, vandaag?
Gast- Gast
Zeg, nou weet ik dat ik een goddelijke verschijning ben, maar moet het nou meteen zó stilvallen als ik hier binnen kom?
Gast- Gast
Het is gewoon stil de laatste dagen..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: