Help! Pinnacle vraagje...
Pagina 1 van 1
Help! Pinnacle vraagje...
Mijn technische ondersteuning(=man) is niet bereikbaar, maar ik moet echt verder dus hoop dat hier iemand een beetje computertechnisch is.
Ik heb Pinacle op mijn computer omdat ik een boel korte filmpjes in een videoclip moet plaatsen. Ik moet hier echt mee aan de gang, maar ik zie geen beeld in het schermpje. Iemand enig idee wat ik moet doen (instellingen veranderen ofzo) om het ding aan de praat te krijgen?
Ik zit mezelf enorm op te vreten hier. Zo frustrerend. Normaal kan ik alles aan m'n man vragen, maar nu hij in Verweggistan zit moet ik het zelf uitzoeken.
Ik heb Pinacle op mijn computer omdat ik een boel korte filmpjes in een videoclip moet plaatsen. Ik moet hier echt mee aan de gang, maar ik zie geen beeld in het schermpje. Iemand enig idee wat ik moet doen (instellingen veranderen ofzo) om het ding aan de praat te krijgen?
Ik zit mezelf enorm op te vreten hier. Zo frustrerend. Normaal kan ik alles aan m'n man vragen, maar nu hij in Verweggistan zit moet ik het zelf uitzoeken.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Help! Pinnacle vraagje...
Niemand? Nouja, dan wordt het morgenavond waarschijnlijk een hele lange avond om het nog op tijd af te krijgen...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: