Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Zo, ik ben ook weer thuis!
Vanmiddag nog wel naar de bedrijfsarts, ben benieuwd!
Misschien morgen weer lekker aan het werk?
Vanmiddag nog wel naar de bedrijfsarts, ben benieuwd!
Misschien morgen weer lekker aan het werk?
Gast- Gast
Ja hoor PM geloof je het zelf
Pff gaat warm worden na het weekend he..
Pff gaat warm worden na het weekend he..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Succes met werken dan PM. Geloof alleen niet echt dat het slim zou zijn haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
lekker dan, zit ik nog op kantoor..
Moezie- Kletskop
Normaal ben ik op dinsdag vrij en maandag is nog de vraag. Anders gewoon in een jurkje naar mijn werk. Ze zien me al aankomen haha. Draag op het werk altijd degelijke kleding.
silly-one- Ratel
Hahahaha, nee joh, heb een absoluut verbod op werken, de gyn neemt me acuut op als ik het in mijn hoofd haal om te werken
Gast- Gast
Moeten ze me ook iedere dag ophalen en thuisbrengen met een taxi, ik krijg die buik niet meer tussen het stuur gepropt
Gast- Gast
Ze moeten dan zelf een speciale auto laten komen en tegen de tijd dat die er is, kan hij weer naar huis omdat de werkdag voorbij is .
silly-one- Ratel
Ik vind het inmiddels wel grappig, de gyn heeft het zelfs in mijn dossier gezet haha. Die vroeg zich heel erg af wat ik er moet doen en wil volgende week het verhaal wel horen
Gast- Gast
haha ben je er wel even tussen uit geweest met je taxi rit
Nee doe maar niet PM lekker rustig aan doen..
Nee doe maar niet PM lekker rustig aan doen..
Moezie- Kletskop
Kan zo een bedrijf arts geen contact opnemen met de gyn? Kost hem minder tijd en jou een hoop moeite. Want voor jou is het ook niet niks om even naar de BA te gaan. Ach zo blijven ze aan het werk haha.
silly-one- Ratel
Zei ik ook al, maar ze willen mij zien. Hoefde niet eens een verklaring van de gyn mee te nemen, alleen mijn verhaal even komen doen...silly-one schreef:Kan zo een bedrijf arts geen contact opnemen met de gyn? Kost hem minder tijd en jou een hoop moeite. Want voor jou is het ook niet niks om even naar de BA te gaan. Ach zo blijven ze aan het werk haha.
Gast- Gast
Wat valt er een zien? Een dikke buik en twee kinderen die jij zo lang mogelijk bij je wilt dragen, maar die voor een hoop problemen hebben gezorgt waardoor dat lastig wordt.
silly-one- Ratel
Haha als ze je zien, kan je direct omdraaien
Moezie- Kletskop
Goedemorgen allemaal.
PM ik sta er echt nog steeds van te kijken dat je naar de bedrijfsarts moet. Ik ben toen alleen 1x geweest voor rugklachten en toen werd ik 100% ziek gemeld en hoefde ik niet meer terug te komen.
Jouw situatie lijkt het me toch wel logisch dat je niet hoeft te komen. Even telefoontje met de gyn en klaar !
PM ik sta er echt nog steeds van te kijken dat je naar de bedrijfsarts moet. Ik ben toen alleen 1x geweest voor rugklachten en toen werd ik 100% ziek gemeld en hoefde ik niet meer terug te komen.
Jouw situatie lijkt het me toch wel logisch dat je niet hoeft te komen. Even telefoontje met de gyn en klaar !
Gast- Gast
PM, is het niet vrij normaal dat je naar de bedrijfsarts moet? Naar mijn idee doet die man alleen zijn werk en moet hij het gewoon controleren. Ik vind het wel gek dat hij niet naar jou toe komt.
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Oeh ik ga een Spangas Marathon houden
Haha leuk! Wou dat ik mee kon kijken
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik vind het raar dat het opeens moet nu ik over de 32 weken ben, terwijl ik er al met 25 weken uit lag. Dat is bijna 2 maanden geleden!! (29 april ben ik gestopt, het is nu 23 juni...)Storm schreef:PM, is het niet vrij normaal dat je naar de bedrijfsarts moet? Naar mijn idee doet die man alleen zijn werk en moet hij het gewoon controleren. Ik vind het wel gek dat hij niet naar jou toe komt.
En dat het niet telefonisch kan. Als ze toch geen verklaring van de gyn nodig hebben enz...
Maar goed, ik ga dus gewoon, ben stabiel genoeg op het moment.
Gast- Gast
Dat het niet telefonisch kan snap ik op zich wel. Ze willen jou gewoon in het echt zien zeg maar. Dat ze nu pas aan komen zetten vind ik wel stom!
Heb je iemand die met je mee rijdt?
Heb je iemand die met je mee rijdt?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: