Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
O, vreselijk de tandarts. Ben de vorige keer tijdens de verdoving ook bijna 2 keer flauwgevallen ik kon er echt niets aan doen, ik trok ineens super wit weg en voelde alles draaien.
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Leuke foto SuS! Volgens mij herken ik zelfs drie mensen Een meisje zit bij dezelfde vereniging als ik en van eentje heb ik werkcollege wiskunde gehad
Leuke foto SuS! Volgens mij herken ik zelfs drie mensen Een meisje zit bij dezelfde vereniging als ik en van eentje heb ik werkcollege wiskunde gehad
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad ja. Ik hoorde toen in de stoel lag alles ineens van heel ver weg en mijn oren begonnen te suizen.Alex schreef:Dat had ik dus precies zo, Storm. Echt een rotgevoel.
Gast- Gast
Suus schreef:Goedemorgen dames!
3 zelfs!
Ik weet dat 1 meisje ook bij D. zit en ik heb geen idee van wie jij werkcollege wiskunde gehad zou kunnen hebben...
Grappig zeg!
Gast- Gast
Ja, Marin is ook al weg. Ik vind het wel een beetje gek, ineens laten veel mensen hun account verwijderen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, Marin is ook al weg. Ik vind het wel een beetje gek, ineens laten veel mensen hun account verwijderen.
Mensen komen ook weer terug (in ieder geval ez zal waarschijnlijk (ook) terug komen)...
Gast- Gast
Lily schreef:succes straks alex
Wat lees ik nu, is marin ook weg
Yep, Marin is ook weg!
Enne, ik ben al geweest!
Gast- Gast
Oh, vast wel, daar twijfel ik niet aan.SunnyScience schreef:Storm schreef:Ja, Marin is ook al weg. Ik vind het wel een beetje gek, ineens laten veel mensen hun account verwijderen.
Mensen komen ook weer terug (in ieder geval ez zal waarschijnlijk (ook) terug komen)...
Gast- Gast
Er zijn inderdaad veel mensen die weg zijn.. Ik vind het wel erg jammer!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ik moet ook wel zeggen dat het forum een beetje "braaf" is de laatste tijd. Of degene die discussies starten zijn er niet meer
Gast- Gast
Storm schreef:Oh, vast wel, daar twijfel ik niet aan.SunnyScience schreef:Storm schreef:Ja, Marin is ook al weg. Ik vind het wel een beetje gek, ineens laten veel mensen hun account verwijderen.
Ik doe al pogingen om uit te vinden of mensen die weg zijn, al weer terug zijn...
Gast- Gast
Ik vind het ook jammer dat Marin weg is, lees het net pas.
En SuS, als ik zeg dat de naam van degene van wie ik werkcollege heb gehad met een A begint, weet je het dan? Ze deed het erg goed trouwens, ik snapte er eerst geen bal van (iets met te weinig voorkennis enzo ), maar had uiteindelijk een 9,5!
En SuS, als ik zeg dat de naam van degene van wie ik werkcollege heb gehad met een A begint, weet je het dan? Ze deed het erg goed trouwens, ik snapte er eerst geen bal van (iets met te weinig voorkennis enzo ), maar had uiteindelijk een 9,5!
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik vind het ook jammer dat Marin weg is, lees het net pas.
Ik begin ook met de A, maar ben het niet. Ik denk dat het andere A is, bruin haar en leuke meid studeert ook wiskunde. Welk vak deed je? Mooi cijfer heb je in ieder geval gehaald dan!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Suus schreef:Ik vind het ook jammer dat Marin weg is, lees het net pas.
Ik begin ook met de A, maar ben het niet. Ik denk dat het andere A is, bruin haar en leuke meid studeert ook wiskunde. Welk vak deed je? Mooi cijfer heb je in ieder geval gehaald dan!
Het was idd niet van jou Het heette toen nog gewoon wiskunde A (nu lineaire algebra?), van een hele slechte docent, zelfs dingen die ik snapte, snapte ik na zijn uitleg niet meer...
Suus- Lady Post-a-lot
Lily schreef:ik moet ook wel zeggen dat het forum een beetje "braaf" is de laatste tijd. Of degene die discussies starten zijn er niet meer
Nou kan wel een rel beginnen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Suus schreef:
Het was idd niet van jou Het heette toen nog gewoon wiskunde A (nu lineaire algebra?), van een hele slechte docent, zelfs dingen die ik snapte, snapte ik na zijn uitleg niet meer...
Hmm.. ja ik heb geen wiskunde A gehad, bij ons heette het al Calculus. Maar voor elke studie was het ook al weer..., dat ben ik even kwijt!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Suus schreef:
Hmm.. ja ik heb geen wiskunde A gehad, bij ons heette het al Calculus. Maar voor elke studie was het ook al weer..., dat ben ik even kwijt!
Heb je geloof ik gevonden op facebook
Edit: en ik zie nog meer studiegenootjes van mij en je staat met de vriend van M. (van die foto) op de foto
Laatst aangepast door SunnyScience op wo 22 jun 2011 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh, Calculus, dan was lineaire algebra wat bij ons nog wiskunde B heette denk ik
Suus- Lady Post-a-lot
SunnyScience schreef:SunnyScience schreef:Suus schreef:
Heb je geloof ik gevonden op facebook
Haha, voeg maar toe hoor
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: