Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Alex schreef:ExpressoB schreef:heb gewoon ff gezegd wat ik dacht hoor
mag dat ook niet meer?
Nee, jij denkt geen aardige dingen.
Haha Alex, wat ben je toch een schatje!
Het was niet eens schattig of lief bedoeld. Eigenlijk bedoelde ik het gewoon heel onaardig
Laatst aangepast door Alex op wo 22 jun 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Wat een gesjelligheid. Zeg, als jullie zo gaan vitten kan ik m'n telefoon net zo goed gelijk opzij leggen en gaan slapen. Oh zo, luisteren naar mama. Klaar hiermee
Gast- Gast
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Ik ben ook weer aan het diëten geslagen maar ik vind het wel een beetje spannend met mijn eetstoornisverleden Heb jij daar geen last van ABE?
Ik heb natuurlijk van mijn 15e tot mijn 18e Anorexia gehad en van mijn 18e tot mijn 22e Boulimia. Ik ben zelfs een half jaar intern geweest in een eetstoorniskliniek. Eetgestoord blijf ik voor de rest van mijn leven, maar liever iets te dun, dan zoals nu, (iets) te dik.
Ik heb ongeveer hetzelfde verleden en ik weet dat het altijd op de loer blijft liggen. Maar denk je dat je daar voor jezelf een grens in kunt trekken of ga je dan doorslaan?
Ik moet altijd voor ogen houden dat er een kans is dat ik kan doorslaan. Ik kan moeilijk ontkennen dat ik niet gevoelig ben voor een eetstoornis. Maar ten opzichte van vroeger is er veel veranderd. Het leven dat ik nu leid zou ik voor geen goud willen missen. En in dat opzicht denk ik dat ik toch voorzichtiger ben in het doorslaan.
Gast- Gast
Maple schreef:Wat een gesjelligheid. Zeg, als jullie zo gaan vitten kan ik m'n telefoon net zo goed gelijk opzij leggen en gaan slapen. Oh zo, luisteren naar mama. Klaar hiermee
Precies, luister naar Maple
Hoe gaat het met jou?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
nah zeg, wat is dit nou voor kinderachtig gedoe
alsof ik ook onaardige dingen tegen jou heb gezegd, ben ook met je aan het meedenken geweest
alsof ik ook onaardige dingen tegen jou heb gezegd, ben ook met je aan het meedenken geweest
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:nah zeg, wat is dit nou voor kinderachtig gedoe
Daar zeg ik ook niks over. Ik zeg alleen maar dat je niet mag zeggen wat je denkt, omdat je geen aardige dingen denkt. Ik stel het op prijs dat je meedenkt. Oh, wacht, dat is wel raar.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Ik heb ongeveer hetzelfde verleden en ik weet dat het altijd op de loer blijft liggen. Maar denk je dat je daar voor jezelf een grens in kunt trekken of ga je dan doorslaan?
Ik moet altijd voor ogen houden dat er een kans is dat ik kan doorslaan. Ik kan moeilijk ontkennen dat ik niet gevoelig ben voor een eetstoornis. Maar ten opzichte van vroeger is er veel veranderd. Het leven dat ik nu leid zou ik voor geen goud willen missen. En in dat opzicht denk ik dat ik toch voorzichtiger ben in het doorslaan.
Ik geloof wel echt dat je het zelf in de hand hebt na zo'n verleden, in die zin dat je je er heel bewust van bent wanneer het misgaat en je dan echt zelf de keuze maakt om wel of geen hulp te vragen/er wel of niet mee door te gaan. Als het bij mij eens misgaat of dreigt te gaan dan vertel ik het tegen iedereen die het horen wil en doordat het 'stiekeme' er af is gaat het dan niet mis. Ben jij er open over naar je omgeving toe?
Merai- Ratel
ExpressoB schreef:nah zeg, wat is dit nou voor kinderachtig gedoe
Het doet er toch niet toe tegen wie je onaardige dingen zegt? Feit is dat het er niet gezelliger door wordt, en als het inhoudelijk nog wat zou voorstellen ben ik best voor een goede discussie op zijn tijd. Maar dit gaat helemaal nergens over, dan mag dat toch een halt toegeroepen worden?
Merai- Ratel
nou breekt mijn klomp hoor
ik zeg praktisch nooit onaardige dingen!
reactie van S. viel gewoon ff verkeerd en zo heftig reageerde ik er niet eens op
ik zeg praktisch nooit onaardige dingen!
reactie van S. viel gewoon ff verkeerd en zo heftig reageerde ik er niet eens op
wel oké, rare dag gehad maar wil er de niet teveel over kwijt. Misschien later Maar lief dat je ernaar vraagt!!Merai schreef:Maple schreef:Wat een gesjelligheid. Zeg, als jullie zo gaan vitten kan ik m'n telefoon net zo goed gelijk opzij leggen en gaan slapen. Oh zo, luisteren naar mama. Klaar hiermee
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Alex, moet je morgen iets laten doen bij de tandarts of op controle?
PM, ik weet niet meer of je had gereageerd op mijn vraag, vandaar nog een keer: weet je al of je insuline moet spuiten of gaan ze dat morgen zeggen in het ziekenhuis?
PM, ik weet niet meer of je had gereageerd op mijn vraag, vandaar nog een keer: weet je al of je insuline moet spuiten of gaan ze dat morgen zeggen in het ziekenhuis?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Alex, moet je morgen iets laten doen bij de tandarts of op controle
Mijn verstandskiezen (bovenin) worden getrokken.
Gast- Gast
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Ik geloof wel echt dat je het zelf in de hand hebt na zo'n verleden, in die zin dat je je er heel bewust van bent wanneer het misgaat en je dan echt zelf de keuze maakt om wel of geen hulp te vragen/er wel of niet mee door te gaan. Als het bij mij eens misgaat of dreigt te gaan dan vertel ik het tegen iedereen die het horen wil en doordat het 'stiekeme' er af is gaat het dan niet mis. Ben jij er open over naar je omgeving toe?
In principe ben ik heel erg open over wat er in mijn gedachten allemaal speelt. Maar ik merk nu dat mensen dat niet serieus nemen, omdat ik nu maat 42 heb. Ik moet het dus ook echt van mezelf hebben. De reden waarom ik geen eten verbied, omdat ze ongezond of teveel kcal zouden bevatten. Op het moment dat ik Kipfilet op mijn brood doe, iets dat ik niet lekker vind, maar puur zou doen om de weinige kcal, dan mag ik gaan aanpassen. Ik ken geloof ik aardig mijn valkuilen. Althans, dat mag ik hopen.
Gast- Gast
eh... Ik weet t eigenlijk niet zo goed... Klinkt heel stom, maar ik weet het echt niet. Aan de ene kant is het rustiger, maar of het nu ook béter is... Dat weet ik nog niet.Alex schreef:Gaat het wel (iets) beter dan eerder deze week, Maple?
Gast- Gast
Maple schreef:wel oké, rare dag gehad maar wil er de niet teveel over kwijt. Misschien later Maar lief dat je ernaar vraagt!!Merai schreef:Maple schreef:Wat een gesjelligheid. Zeg, als jullie zo gaan vitten kan ik m'n telefoon net zo goed gelijk opzij leggen en gaan slapen. Oh zo, luisteren naar mama. Klaar hiermee
Hoe gaat het met jou?
Je weet ons te vinden
Merai- Ratel
Had ik gedaan, bij deze nogmaals:Stylegirl schreef:Alex, moet je morgen iets laten doen bij de tandarts of op controle?
Morgen wordt het opnieuw bekeken. Maar gezien de waardes van afgelopen 2 dagen verwacht ik het niet.
Regelmatig en goed eten zodat het stabiel blijft, en heel veel water drinken lijkt het gewoon redelijk stabiel te krijgen. En met avondeten meer groente als pasta/ aardappels helpt ook al.
Sapjes ed had ik de vorige keer al geschrapt.
Gast- Gast
Alex: Oke, ik heb nog nooit een tand laten trekken, maar er was laatst toch een topic over? Volgens mij vonden ze het wel meevallen, maar ik zou het ook enorm eng vinden hoor! Alvast veel succes !
PM: dan had ik er overheen gelezen .. Fijn dat je waardes stabieler zijn, ik hoop dat het niet nodig is om insuline in te gaan spuiten.
PM: dan had ik er overheen gelezen .. Fijn dat je waardes stabieler zijn, ik hoop dat het niet nodig is om insuline in te gaan spuiten.
Tiana- Ratel
Lady's, ik ga slapen. Althans, poging doen tot, morgen weer vroeg dag!!
Spreek julle vast morgen weer, truste voor straks allemaal!!
Spreek julle vast morgen weer, truste voor straks allemaal!!
Gast- Gast
waarom doet de kaakchirurg dat niet dan?
het kan mee zitten maar ook tegen, ik heb aan 1 kant toen geluk gehad andere kant was een drama, dik gezicht enzo
suc6
het kan mee zitten maar ook tegen, ik heb aan 1 kant toen geluk gehad andere kant was een drama, dik gezicht enzo
suc6
Bij mij zijn jaren terug 4 kiezen getrokken, vond het geen drama hoor!
Je gaat alleen zo kwijlen met een verdoofde mond...
Je gaat alleen zo kwijlen met een verdoofde mond...
Gast- Gast
Slaap lekker PM!
Maple, hopelijk gaat het snel beter tussen jullie .
Maple, hopelijk gaat het snel beter tussen jullie .
Tiana- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: