Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
ABE, kun je niet beter in overleg met een diëtiste oid een dieet samenstellen? Dat lijkt mij een stuk gezonder en daarbij word je in de gaten gehouden, waardoor de kans groter is dat jij op gewicht blijft en je toch dagelijks je vitamientjes binnenkrijgt.
Gast- Gast
Morgen wordt het opnieuw bekeken. Maar gezien de waardes van afgelopen 2 dagen verwacht ik het niet.Stylegirl schreef:ProudMama schreef:Ik moet nu met eten vooral op suikers en koolhydraten letten, maar 2 bruine boterhammen als ontbijt en 2 als lunch moet ik gewoon eten, trek of niet, anders zet je je stofwisseling stil. En qua bloedsuikers werkt het echt, het blijft veel stabieler als de pieken en dalen eerst.
Weet je al of je insuline moet gaan spuiten? Of krijg je dat morgen te horen ?
Regelmatig en goed eten zodat het stabiel blijft, en heel veel water drinken lijkt het gewoon redelijk stabiel te krijgen. En met avondeten meer groente als pasta/ aardappels helpt ook al.
Sapjes ed had ik de vorige keer al geschrapt.
Gast- Gast
Jade schreef:Ik eet altijd veelste veel..en ben een echte snoepkont.. wanneer ik gezond/minder ga eten voel ik me al snel ziek of val ik zelfs flauw..
Het lijkt wel of ik verslaafd ben aan suiker/eten.. ik moet denk ik echt een knop omzetten in mijn hoofd.
Dat kan natuurlijk ook best zo zijn maar dat weet je zelf het beste. Daarvan kun je 'gewoon' afkicken.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, mijn huisje is weer schoon!
Ik heb een cake gemaakt die ik morgen ga meenemen/uitdelen. Alleen ik ben niet heel tevreden. Ik heb wat gespeeld met het recept en was niet de bedoeling dan anderen er van zouden eten (meer ontwijkende bezigheid). En nu vind ik het dus eng om hem morgen mee te nemen, omdat ik zelf niet tevreden ben en het beter kan.
Ik heb een cake gemaakt die ik morgen ga meenemen/uitdelen. Alleen ik ben niet heel tevreden. Ik heb wat gespeeld met het recept en was niet de bedoeling dan anderen er van zouden eten (meer ontwijkende bezigheid). En nu vind ik het dus eng om hem morgen mee te nemen, omdat ik zelf niet tevreden ben en het beter kan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar gáán we weer.ExpressoB schreef:nou ja als jij het beter weetik heb ook wel eens met terug werkende kracht een aanvulling gekregen
maar de laatste periode kon het dus niet meer, maanden lang te weinig gehad
(ik ging over op een andere uitkering)
Vat eens niet alles zo negatief op mens. Of het nou reacties van hier zijn of gedoe met je vriend. Bah!
jij vraagt ook niet verder ...
hoe kom je daar nou bij
volgens mij liggen er meer mensen met jou overhoop dan met mij hahah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Maar vind je wat je eet ook lekker, Zwoesj? Want alles wat je hebt opgeschreven, behalve het avondeten, klinkt mij niet als een feestje in de oren.
Vandaag heb ik bv. twee boterhammen gegeten met kaas/chorizo/tomaat geroosterd. Kijk, zo'n boterham doet qua kcal niet zo veel, het is maar waar je het mee belegd.
Ja het beviel me goed. En tuurlijk heb ik qua beleg e.d. ook gewisseld, en soms in de kantine eens iets besteld.
Maar meid, je mist zoveel, je groenten, je zuivel (okeeokee dat vindt je smerig, maar toch), je vlees, je fruit..
Meis ik wil niet dat je ziek wordt!
Ik word ook niet ziek. Ik pas goed op mezelf hoor.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Ik ben ook weer aan het diëten geslagen maar ik vind het wel een beetje spannend met mijn eetstoornisverleden Heb jij daar geen last van ABE?
Ik heb natuurlijk van mijn 15e tot mijn 18e Anorexia gehad en van mijn 18e tot mijn 22e Boulimia. Ik ben zelfs een half jaar intern geweest in een eetstoorniskliniek. Eetgestoord blijf ik voor de rest van mijn leven, maar liever iets te dun, dan zoals nu, (iets) te dik.
Ik heb ongeveer hetzelfde verleden en ik weet dat het altijd op de loer blijft liggen. Maar denk je dat je daar voor jezelf een grens in kunt trekken of ga je dan doorslaan?
Merai- Ratel
Vergeet niet, je maakt eerder ruzie met de mensen die het dichtst bij je staan en je lief hebt he
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Omdat jij meestal de moeite niet eens waard bent om de discussie mee aan te gaan..ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Daar gáán we weer.ExpressoB schreef:nou ja als jij het beter weetik heb ook wel eens met terug werkende kracht een aanvulling gekregen
Vat eens niet alles zo negatief op mens. Of het nou reacties van hier zijn of gedoe met je vriend. Bah!
hoe kom je daar nou bij
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Daar gáán we weer.ExpressoB schreef:nou ja als jij het beter weetik heb ook wel eens met terug werkende kracht een aanvulling gekregen
hoe kom je daar nou bij
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Oewwwww mijn 3000e post!!! En daarin ga ik gelijk zeggen dat ik ga slapen
Trusten meiden!
Trusten meiden!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zullen we het gezellig houden dames?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Jade, je avatar doet me steeds denken aan Nouk.
Komt zij hier nog?
Gast- Gast
Alex schreef:Weltrusten, Zwoesj!
+1 en gefeliciteerd met de 3000
Merai- Ratel
heb gewoon ff gezegd wat ik dacht hoor
mag dat ook niet meer?
mag dat ook niet meer?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:heb gewoon ff gezegd wat ik dacht hoor
mag dat ook niet meer?
Nee, jij denkt geen aardige dingen.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Jade, je avatar doet me steeds denken aan Nouk.
Komt zij hier nog?
Ik wilde net gaan vragen wie het is..
Ik wil wel een andere avatar.. maar ik weet niet welke..
Gast- Gast
Alex schreef:ExpressoB schreef:heb gewoon ff gezegd wat ik dacht hoor
mag dat ook niet meer?
Nee, jij denkt geen aardige dingen.
Haha Alex, wat ben je toch een schatje!
Merai- Ratel
Wat een gesjelligheid. Zeg, als jullie zo gaan vitten kan ik m'n telefoon net zo goed gelijk opzij leggen en gaan slapen. Oh zo, luisteren naar mama. Klaar hiermee
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: