Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
ExpressoB schreef:mag je wel zeggen je eigen dieet, klinkt echt niet goed hoor!
nah zeg krijg net een berichtje..
wat krijg je als je een clitoris 16cm uitrekt???
Een klap voor je kop.
Gast- Gast
Jeetje ABE, dat is wel héél weinig! Hou je niet van fruit of van worteltjes, komkommer, snacktomaatjes, ed.? Ik zou ook zeker als avondeten geen broodje bapao eten, dat is ook niet bepaald gezond. Dan zou ik eerder gaan voor een stuk vlees met veel groenten.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Stylegirl schreef:Jeetje ABE, dat is wel héél weinig! Hou je niet van fruit of van worteltjes, komkommer, snacktomaatjes, ed.? Ik zou ook zeker als avondeten geen broodje bapao eten, dat is ook niet bepaald gezond. Dan zou ik eerder gaan voor een stuk vlees met veel groenten.
Owja, komkommer eet ik ook nog als snack in de avond. Drie plakjes. Maar inderdaad, dat Bapaobroodje moet nog vervangen worden. Ik houd niet van veel eten, maar wel van lekker eten. Dus alles wat ik eet, dat vind ik zelf heel erg lekker.
Gast- Gast
Pak mijn dieet dan ABE:
08.00 uur: 2 crackers met slankie / glas sinaasappelsap
10.00 uur: Sultana / zakje snack a jacks
13.00 uur (dat is mijn pauzetijd): salade of yoghurt met fruit of 2 geroosterde boterhammen met gerookte kipfilet
15.00 uur: 2 stuks fruit
18.00 uur: Avondeten, gewoon zoals altijd een bord vol
Verder dronk ik bijna alleen groene thee en water (siroop), en 2 glazen milk&fruit wanneer ik mn bak yoghurt niet at.
En in het weekend had ik de zaterdag waarbij ik wel normaal at, en dus ook chocola! Verder ben ik wel van 3 uur naar 10 uur dansen gegaan per week, dat heeft ook goed geholpen!
08.00 uur: 2 crackers met slankie / glas sinaasappelsap
10.00 uur: Sultana / zakje snack a jacks
13.00 uur (dat is mijn pauzetijd): salade of yoghurt met fruit of 2 geroosterde boterhammen met gerookte kipfilet
15.00 uur: 2 stuks fruit
18.00 uur: Avondeten, gewoon zoals altijd een bord vol
Verder dronk ik bijna alleen groene thee en water (siroop), en 2 glazen milk&fruit wanneer ik mn bak yoghurt niet at.
En in het weekend had ik de zaterdag waarbij ik wel normaal at, en dus ook chocola! Verder ben ik wel van 3 uur naar 10 uur dansen gegaan per week, dat heeft ook goed geholpen!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben ook weer aan het diëten geslagen maar ik vind het wel een beetje spannend met mijn eetstoornisverleden Heb jij daar geen last van ABE? Vorig jaar ben ik 10 kg afgevallen (waarvan inmiddels weer 3 aangekomen) door een heel goed vol te houden dieet maar nu kan ik de motivatie voor dat dieet niet meer vinden en ben ik dus maar gewoon zelf heel goed aan het opletten.
Merai- Ratel
ABE: Je zet je lichaam op deze manier in stress- en- honger stand, je lichaam gaat acuut op spaarstand. Met als gevolg dat je stofwisseling traag wordt, en zodra je weer normaal gaat eten de kilo's eraan vliegen!
Vaak kan je juist meer afvallen door meer te eten.
Vaak kan je juist meer afvallen door meer te eten.
Gast- Gast
haha ja lol flauw
wat mij ook op viel inderdaad.. groente? broodje bapao niet goed...kipkerrie/tonijnsalade niet goed, tenzij je het zelf maakt
wat mij ook op viel inderdaad.. groente? broodje bapao niet goed...kipkerrie/tonijnsalade niet goed, tenzij je het zelf maakt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar ik zou toch wel iets meer eten hoor! Sowieso een boterham extra bij de lunch of een bakje magere (aardbeien)kwark of een glas verse jus d'orange.
Tiana- Ratel
Ik heb (paar jaar geleden) ook een uitkering gehad via UWV, maar zonder aanvulling. Die aanvulling heb ik later gewoon gekregen met terugwerkende kracht. En ook daarna weer een extra betaling i.v.m. te weinig aanvulling. Dus in mijn beleving is terugdraaien niet zo'n probleem.ExpressoB schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Whaha, ik ken het gevoel.
Ow, akelig!
Best wel ... ik kreeg vandaag het uitkeringsbedrag dat ik van het UWV krijg te horen. Ik ben blij dát ik iets krijg, maar hier kunnen we echt niet van leven. Dus ik hoop echt snel een baan te vinden, anders kunnen we straks de sociale huur in ofzo
ik ben ook heel lang zwaar genaaid door het UWV, kreeg veelste weinig!! en dat konden ze niet meer terug draaien..
dus let ff goed op, zoek uit waar je precies recht op hebt
Gast- Gast
Maar vind je wat je eet ook lekker, Zwoesj? Want alles wat je hebt opgeschreven, behalve het avondeten, klinkt mij niet als een feestje in de oren.
Vandaag heb ik bv. twee boterhammen gegeten met kaas/chorizo/tomaat geroosterd. Kijk, zo'n boterham doet qua kcal niet zo veel, het is maar waar je het mee belegd.
Vandaag heb ik bv. twee boterhammen gegeten met kaas/chorizo/tomaat geroosterd. Kijk, zo'n boterham doet qua kcal niet zo veel, het is maar waar je het mee belegd.
Gast- Gast
als je te weinig eet, dan gaat je lichaam je vet vasthouden
Ik moet nu met eten vooral op suikers en koolhydraten letten, maar 2 bruine boterhammen als ontbijt en 2 als lunch moet ik gewoon eten, trek of niet, anders zet je je stofwisseling stil. En qua bloedsuikers werkt het echt, het blijft veel stabieler als de pieken en dalen eerst.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Maar vind je wat je eet ook lekker, Zwoesj? Want alles wat je hebt opgeschreven, behalve het avondeten, klinkt mij niet als een feestje in de oren.
Ja het beviel me goed. En tuurlijk heb ik qua beleg e.d. ook gewisseld, en soms in de kantine eens iets besteld.
Maar meid, je mist zoveel, je groenten, je zuivel (okeeokee dat vindt je smerig, maar toch), je vlees, je fruit..
Meis ik wil niet dat je ziek wordt!
Zwoesj- Ratel
En wat de dames zeggen klopt, je krijgt nu een spaarstand he. Wel zuinig, net als spaarlampen, maar niet goed!
Zwoesj- Ratel
nou ja als jij het beter weet
ik heb ook wel eens met terug werkende kracht een aanvulling gekregen
maar de laatste periode kon het dus niet meer, maanden lang te weinig gehad
(ik ging over op een andere uitkering)
ik heb ook wel eens met terug werkende kracht een aanvulling gekregen
ProudMama schreef:Ik moet nu met eten vooral op suikers en koolhydraten letten, maar 2 bruine boterhammen als ontbijt en 2 als lunch moet ik gewoon eten, trek of niet, anders zet je je stofwisseling stil. En qua bloedsuikers werkt het echt, het blijft veel stabieler als de pieken en dalen eerst.
Weet je al of je insuline moet gaan spuiten? Of krijg je dat morgen te horen ?
Tiana- Ratel
Alex schreef:Hoi Merai!
Hoi Smikkie!
Hallo!
Merai- Ratel
Daar gáán we weer.ExpressoB schreef:nou ja als jij het beter weetik heb ook wel eens met terug werkende kracht een aanvulling gekregen
Vat eens niet alles zo negatief op mens. Of het nou reacties van hier zijn of gedoe met je vriend. Bah!
Gast- Gast
Ik eet altijd veelste veel..en ben een echte snoepkont.. wanneer ik gezond/minder ga eten voel ik me al snel ziek of val ik zelfs flauw..
Het lijkt wel of ik verslaafd ben aan suiker/eten.. ik moet denk ik echt een knop omzetten in mijn hoofd.
Het lijkt wel of ik verslaafd ben aan suiker/eten.. ik moet denk ik echt een knop omzetten in mijn hoofd.
Gast- Gast
Merai schreef:Ik ben ook weer aan het diëten geslagen maar ik vind het wel een beetje spannend met mijn eetstoornisverleden Heb jij daar geen last van ABE?
Ik heb natuurlijk van mijn 15e tot mijn 18e Anorexia gehad en van mijn 18e tot mijn 22e Boulimia. Ik ben zelfs een half jaar intern geweest in een eetstoorniskliniek. Eetgestoord blijf ik voor de rest van mijn leven, maar liever iets te dun, dan zoals nu, (iets) te dik.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: