Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
We willen gaan wonen in de buurt van mijn man z'n werk, dat is elke keer anderhalf uur rijden voor hem en als hij vroeg gaat rijden staat hij altijd in de file waardoor de reistijd 2x zo lang duurt. 3 uur rijden is echt belachelijk,vandaar dat we in die buurt willen gaan wonen. Zolang ik geen baan heb is dat helaas geen optie, want op alleen het inkomen van mijn man kunnen we geen nieuwe hypotheek afsluiten. Het vervelende nu is dat we onze huidige hypotheek niet eens meer kunnen betalen, dus dat wordt ook nog een leuke uitdaging.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Heb je nog koekjes op voorraad?
Ik? Ik heb nooit koekjes in huis. Alleen op het werk en daar mag ik nu niet meer aankomen. Word in de gaten gehouden.
Gast- Gast
kijk of je in aanmerking komt voor een aanvullende uitkering
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Heb je nog koekjes op voorraad?
Ik? Ik heb nooit koekjes in huis. Alleen op het werk en daar mag ik nu niet meer aankomen. Word in de gaten gehouden.
Whahha wat dan??? Ik wil nu ook koe kjes
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb net een pak koekjes leeggegeten
In de kast staan nog eierkoeken en Snack a Jacks!
Gast- Gast
Alex schreef:We willen gaan wonen in de buurt van mijn man z'n werk, dat is elke keer anderhalf uur rijden voor hem en als hij vroeg gaat rijden staat hij altijd in de file waardoor de reistijd 2x zo lang duurt. 3 uur rijden is echt belachelijk,vandaar dat we in die buurt willen gaan wonen. Zolang ik geen baan heb is dat helaas geen optie, want op alleen het inkomen van mijn man kunnen we geen nieuwe hypotheek afsluiten. Het vervelende nu is dat we onze huidige hypotheek niet eens meer kunnen betalen, dus dat wordt ook nog een leuke uitdaging.
Ik neem toch aan dat daar wel iets op te vinden is qua uitkeringen e.d? Inderdaad, een aanvullende uitkering oid?
Zwoesj- Ratel
Alex schreef:Ik heb net een pak koekjes leeggegeten
* Springt de auto in en raced naar Alex!! * Alleen nog uitvogelen waar je precies in die plaats woont
Zwoesj- Ratel
Voel me voor het eerst sinds heel lang ook schuldig omdat ik een koekje op heb...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Voel me voor het eerst sinds heel lang ook schuldig omdat ik een koekje op heb...
Joh die kleintjes vonden het vast heel lekker! Zitten ze nog rustig of schoppen ze je ribben flink aan gort?
Zwoesj- Ratel
Iets te lekker, mijn bloedsuikers haha. En maar groeien...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Voel me voor het eerst sinds heel lang ook schuldig omdat ik een koekje op heb...
Joh die kleintjes vonden het vast heel lekker! Zitten ze nog rustig of schoppen ze je ribben flink aan gort?
Mijn ribben zijn gekneusd en mijn buik voelt bont en blauw. Mijn onderkantje trouwens ook...
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Alex schreef:Ik heb net een pak koekjes leeggegeten
* Springt de auto in en raced naar Alex!! * Alleen nog uitvogelen waar je precies in die plaats woont
Hahahaha neem een helikopter en zorg dat je de foto van mijn tuin bij de hand hebt
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Heb je nog koekjes op voorraad?
Whahha wat dan??? Ik wil nu ook koe kjes
Ik ben sinds maandag op dieet. En mijn collega heeft hier lucht van gekregen en heeft gezegd dat ze me helpt waar ze kan. Dat ze mij dus in de gaten houdt, meehelpt en dat ze andere collega's deze opdracht ook heeft gegeven.
Eigenlijk best handig zo'n stok achter de deur.
Gast- Gast
Afvallen>???? jij???? Waarom????
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Afvallen>???? jij???? Waarom????
Omdat ik minstens 15 kg te dik ben.
Gast- Gast
haha fijne collega's steuntje in de rug
maar lijkt me ook irritant
wat voor dieet volg je dan?
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Afvallen>???? jij???? Waarom????
Ach flikker toch op mens, doe eens normaal...
Hoe lang ben je met welk gewicht?
Zwoesj- Ratel
ExpressoB schreef:haha fijne collega's steuntje in de rug
Mijn eigen dieet.
Ontbijt een boterham
Tussendoor veel koppen bosvruchtenthee.
Lunch een boterham.
Een bekertje Coca Cola Light.
Tussendoor veel koppen bosvruchtenthee.
Om 14.00u 33ml koud water.
Om 15.00u een opkikker (Pikante) Kip.
Avondeten een bapaobroodje (Ja, sorry. Ben er even verslaafd aan. )
In de avond een uur lopen.
Een cracker met kipkerrie of tonijnsalade.
En nu ga ik weer aan de thee.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Afvallen>???? jij???? Waarom????
Ach flikker toch op mens, doe eens normaal...
Hoe lang ben je met welk gewicht?
Ik heb al jaren niet meer op de weegschaal gestaan, maar laatst gewogen, jaren geleden, was ik rond de 62 kg met een maat 36 en nu ben ik denk ik, schat ik zo, ruim 70 kg met maat 42. En ik ben maar 1.615. En die halve doet het hem.
Gast- Gast
Dat is een crash dieet... Je krijgt veel te weinig binnen zo he...
Ik ben toen in 5 maanden 20 kg kwijtgeraakt, maar wel verantwoord, met alles was ik nodig had. Waar zijn je zuiveldingen e.d.?
Lust je geen groene thee? Dat is vochtafdrijvend, werkt erg goed
Ik ben toen in 5 maanden 20 kg kwijtgeraakt, maar wel verantwoord, met alles was ik nodig had. Waar zijn je zuiveldingen e.d.?
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:De manier om af te vallen en daarna 2x zoveel aan te komen in korte tijd!!
Inderdaad, en dat werkt niet ABE! Foei!
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Dat is een crash dieet... Je krijgt veel te weinig binnen zo he...
Ik lust geen zuivel. Melk is bah, Karnemelk is bahbah, Yorgurt is juk, Vla is misselijkmakend, Fristi is soms nog wel te doen, maar dat hoef ik niet elke dag. Etc. Zuivel is gewoon niet mijn ding.
En Groene thee vind ik heerlijk. En daar wil ik ook wel weer mee beginnen. Gewoon een halve dag Groene en andere helft Bosvruchten. Bosvruchten is zo heerlijk zoet van zichzelf.
Gast- Gast
mag je wel zeggen je eigen dieet, klinkt echt niet goed hoor!
nah zeg krijg net een berichtje..
wat krijg je als je een clitoris 16cm uitrekt???
nah zeg krijg net een berichtje..
wat krijg je als je een clitoris 16cm uitrekt???
ProudMama schreef:De manier om af te vallen en daarna 2x zoveel aan te komen in korte tijd!!
Precies! Kun je over een paar maanden wéér aan een dieet beginnen.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:ProudMama schreef:De manier om af te vallen en daarna 2x zoveel aan te komen in korte tijd!!
Inderdaad, en dat werkt niet ABE! Foei!
Nouhouhou.
Nee, zo heb ik het eerder gedaan. Het is ook niet de bedoeling dat ik over een tijd weer begin te vreten. Ik moet het ook weer opbouwen, tot ik op het punt kom dat het gewoon stabiel is. En ik ben nu eenmaal iemand van uitersten. Het is alles of niets. Dat valt bij mij in alles te merken.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: