Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Die wilde ik uitnodigen om morgen mee te gaan eigenlijk whahahahaha...Alex schreef:Ik zit je toch maar te pesten, mens. Ik geloof niet dat er íemand is die twijfelt aan jouw verhaal en zo wel dan ga ik die persoonlijk opzoeken.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die wilde ik uitnodigen om morgen mee te gaan eigenlijk whahahahaha...Alex schreef:Ik zit je toch maar te pesten, mens. Ik geloof niet dat er íemand is die twijfelt aan jouw verhaal en zo wel dan ga ik die persoonlijk opzoeken.
Wat is er morgen? Weer controle?
Gast- Gast
Jep. 8.30 diabetesverpleegkundige en daarna weer gyn.Alex schreef:ProudMama schreef:Die wilde ik uitnodigen om morgen mee te gaan eigenlijk whahahahaha...Alex schreef:Ik zit je toch maar te pesten, mens. Ik geloof niet dat er íemand is die twijfelt aan jouw verhaal en zo wel dan ga ik die persoonlijk opzoeken.
Wat is er morgen? Weer controle?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Trouwens, iemand die wel eens naar Fortuinlijke vrouwen kijkt?
Jij zeker?
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Trouwens, iemand die wel eens naar Fortuinlijke vrouwen kijkt?
Jij zeker?
Ja. Ik waan me in luxe als ik dat zie. En vind het nog steeds jammer dat ik nog niet eens 16000 euro heb om een nieuwe auto te kopen. Ik heb nog niet eens 16 euro.
Gast- Gast
ABE; Volgens mij kun je dan wel langs die dealer gaan!
Ik ga er vandoor, ga zo maar op bed! Morgen drukke en lange dag..
Slaap lekker voor later!
Ik ga er vandoor, ga zo maar op bed! Morgen drukke en lange dag..
Slaap lekker voor later!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Whaha, ik ken het gevoel. Wij kunnen vanaf deze maand de hypotheek niet eens meer betalen. Zo jammer.
Gast- Gast
heb het programma wel een paar keer gekeken maar vind er niks aan eigenlijk
wat is nou je vraag precies... of je naar de ford garage moet of ook naar een andere garage kan gaan?!
ze moeten je koplampen wel op voorraad hebben
wat is nou je vraag precies... of je naar de ford garage moet of ook naar een andere garage kan gaan?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:heb het programma wel een paar keer gekeken maar vind er niks aan eigenlijk
Nee, ik ga naar de Fordgarage. Maar vroeg me af of ik er zo kan langswippen of dat ik er een afspraak voor meot maken. Was de vraag ook vergeten, haha.
Gast- Gast
nou zou wel ff bellen van te voren anders is het zonde van je tijd
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Whaha, ik ken het gevoel.
Ow, akelig!
Best wel ... ik kreeg vandaag het uitkeringsbedrag dat ik van het UWV krijg te horen. Ik ben blij dát ik iets krijg, maar hier kunnen we echt niet van leven. Dus ik hoop echt snel een baan te vinden, anders kunnen we straks de sociale huur in ofzo
Gast- Gast
ExpressoB schreef:nou zou wel ff bellen van te voren anders is het zonde van je tijd
Okidokie.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Koekoek!
???? Wat is daarmee???
Neenee!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Alex - Weet wat de UWV soms voor kleine bedragen weet uit te geven. Ik heb 5 maanden moeten leven van 793 euro. En dat met vaste lasten die een stuk hoger liggen. Sja, eten was er niet bij. Ik hoop voor jou dat je snel weer een baan vindt! En een leuke baan, dat is namelijk ook wel erg belangrijk.
Gast- Gast
Whahahaha Zwoesj
Er staat trouwens een foto van mijn tuin in het Show je tuin-topic! Had je die al gezien?
Er staat trouwens een foto van mijn tuin in het Show je tuin-topic! Had je die al gezien?
Gast- Gast
Jammie!!!!Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Koekoek!
???? Wat is daarmee???
Neenee!!
Koekjes!
Gast- Gast
ABE, ik wil ook zo graag een leuke baan! Maar ik zit wel met een dilemma (zie topic https://yescafe.actieforum.com/t10124-open-kaart-spelen-of-niet), en daar zit ik best wel erg mee ...
Gast- Gast
Nope! Ik ga gauw kijken!
Maar waarom wil je trouwens eventueel, zodra het kan, gaan verhuizen? Wil je weg daar?
Maar waarom wil je trouwens eventueel, zodra het kan, gaan verhuizen? Wil je weg daar?
Zwoesj- Ratel
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Whaha, ik ken het gevoel.
Ow, akelig!
Best wel ... ik kreeg vandaag het uitkeringsbedrag dat ik van het UWV krijg te horen. Ik ben blij dát ik iets krijg, maar hier kunnen we echt niet van leven. Dus ik hoop echt snel een baan te vinden, anders kunnen we straks de sociale huur in ofzo
ik ben ook heel lang zwaar genaaid door het UWV, kreeg veelste weinig!! en dat konden ze niet meer terug draaien..
dus let ff goed op, zoek uit waar je precies recht op hebt
Heb je nog koekjes op voorraad?
Zwoesj- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40