Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Nee jullie moeten blijven.....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
EB. Erg leuk!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Alex, Smikkell en ABE willen ook weg.Storm schreef:Wow wat gaan er weer een hoop mensen weg zeg.
Zeg jij er eens wat van!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je kan altijd een paar weken/maanden weggaan/pauze nemen, zonder heel je account te laten verwijderen en een afscheidsfeest.
Daarnaast zijn de meesten binnen een week weer terug.
Inderdaad.
Gast- Gast
Die gaan toch niet wegProudMama schreef:Alex, Smikkell en ABE willen ook weg.Storm schreef:Wow wat gaan er weer een hoop mensen weg zeg.
Gast- Gast
Ik weet niet meer wat ik moet geloven, ik geloofde Leah in het begin ook...Storm schreef:Die gaan toch niet wegProudMama schreef:Alex, Smikkell en ABE willen ook weg.Storm schreef:Wow wat gaan er weer een hoop mensen weg zeg.
Gast- Gast
O, meerderheid.Alex schreef:Ja joh, en de meerderheid van het forum gelooft PM ook nog steeds.
Wie niet dan?
Gast- Gast
Wat kennen mensen me toch goed. Ik zal ooit weggaan, maar dan zal het stilletjes zijn. Puur en alleen omdat ik het op dat moment te druk heb met andere dingen. Maar ik zal jullie noooiiiiiittttt vergeten. Jullie zitten voor altijd in mijn
Gast- Gast
Ik ook niet, maar vrees van wel...Storm schreef:Ik weet nog steeds niet of Leah nou heeft gelogen ja of nee.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Wat kennen mensen me toch goed. Ik zal ooit weggaan, maar dan zal het stilletjes zijn. Puur en alleen omdat ik het op dat moment te druk heb met andere dingen. Maar ik zal jullie noooiiiiiittttt vergeten. Jullie zitten voor altijd in mijn
Gast- Gast
ProudMama schreef:O, meerderheid.Alex schreef:Ja joh, en de meerderheid van het forum gelooft PM ook nog steeds.
Wie niet dan?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ook niet, maar vrees van wel...Storm schreef:Ik weet nog steeds niet of Leah nou heeft gelogen ja of nee.
Ze is nog steeds van de aardbodem verdwenen...of heeft ze al een nieuwe naam?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
SlijmjurkAngel Blue Eyes schreef:Wat kennen mensen me toch goed. Ik zal ooit weggaan, maar dan zal het stilletjes zijn. Puur en alleen omdat ik het op dat moment te druk heb met andere dingen. Maar ik zal jullie noooiiiiiittttt vergeten. Jullie zitten voor altijd in mijn
Gast- Gast
Ik wil namen...Alex schreef:ProudMama schreef:O, meerderheid.Alex schreef:Ja joh, en de meerderheid van het forum gelooft PM ook nog steeds.
Wie niet dan?Iets met een sharpei onder je shirt
Gast- Gast
Trouwens, even een hele mutserige autovraag...
Voorheen werd mijn auto "onderhouden" door de lapzwans van mijn moeder. Dat betekent dat ik slechts één keer in de afgelopen tien jaar met mijn auto naar een echte garage ben geweest. Mijn koplamp is echter geknapt en aangezien dat niet echt handig is, wil ik morgen even naar de garage om beide koplampen te vervangen (anders sta ik erover twee maanden weer). Maar kan ik gewoon langs een Fordgarage gaan? (Ford is de enige die mijn lampen kan veranderen, omdat ze er een deel van mijn auto uit moeten slopen.
Voorheen werd mijn auto "onderhouden" door de lapzwans van mijn moeder. Dat betekent dat ik slechts één keer in de afgelopen tien jaar met mijn auto naar een echte garage ben geweest. Mijn koplamp is echter geknapt en aangezien dat niet echt handig is, wil ik morgen even naar de garage om beide koplampen te vervangen (anders sta ik erover twee maanden weer). Maar kan ik gewoon langs een Fordgarage gaan? (Ford is de enige die mijn lampen kan veranderen, omdat ze er een deel van mijn auto uit moeten slopen.
Gast- Gast
Ik zit je toch maar te pesten, mens. Ik geloof niet dat er íemand is die twijfelt aan jouw verhaal en zo wel dan ga ik die persoonlijk opzoeken.
Gast- Gast
Storm schreef:Sharpei onder PM's shirt? gaat PM bevallen van 2 sharpeitjes?
Jaaaa, dat wist je nog niet he?
Gast- Gast
PM schijnt niet zwanger te zijn, die heeft alleen een sharpei onder d'r shirtStorm schreef:Sharpei onder PM's shirt? gaat PM bevallen van 2 sharpeitjes?
Gast- Gast
Storm schreef:SlijmjurkAngel Blue Eyes schreef:Wat kennen mensen me toch goed. Ik zal ooit weggaan, maar dan zal het stilletjes zijn. Puur en alleen omdat ik het op dat moment te druk heb met andere dingen. Maar ik zal jullie noooiiiiiittttt vergeten. Jullie zitten voor altijd in mijn
Ik?
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: