Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
iemand tips voor liedjes als we `t "kerkje" uitlopen? Binnenkomst hebben we Bruno Mars- Marry You tekenen Snow Patrol- Just Say Yes, en buitengaan wilden we eigenlijk U2 beautiful day maar nu ik de songtekst goed beluisterd heb is het toch niet geweldig.
Gast- Gast
http://www.nu.nl/binnenland/2546413/station-eindhoven-afgesloten-overval-pinautomaat.html
Shit en ik moet zo nog naar het station!
Shit en ik moet zo nog naar het station!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:iemand tips voor liedjes als we `t "kerkje" uitlopen? Binnenkomst hebben we Bruno Mars- Marry You tekenen Snow Patrol- Just Say Yes, en buitengaan wilden we eigenlijk U2 beautiful day maar nu ik de songtekst goed beluisterd heb is het toch niet geweldig.
Wij hadden bij binnenkomst Christina Aguilera - I turn to you, bij het tekenen Pussycat Dolls - Stick with you en aan het einde van de ceremonie Marco Borsato & Sita - Lopen op het water. Ik weet niet of je daar van houdt?
Gast- Gast
Ja, best wel! Hopelijk is het wel loos alarm..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
die van marco en sita vind ik niet zo we willen iets vrolijks en swingends zal die andere 2 is gaan luisteren.
Gast- Gast
ow dat is balen oasis hopelijk valt het mee of is er niks aan de hand dan het station weer snel open is.
Heb ze geluisterd alex, maar ze zijn te rustig voor ons.
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik ben ook weer in het land der levenden.
Had vanochtend gewerkt en vannacht te weinig geslapen dus heb een heerlijk middagdutje gedaan
Had vanochtend gewerkt en vannacht te weinig geslapen dus heb een heerlijk middagdutje gedaan
Gast- Gast
Daisy schreef:Goedemiddag!
Haha ik heb ook al 2 middagdutjes gedaan
Gast- Gast
Klinkt goed, overdag even slapen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:ow dat is balen oasis hopelijk valt het mee of is er niks aan de hand dan het station weer snel open is.
Haha oké, jammer! Ik zal nog eens verder kijken voor je. Wil je het in dezelfde stijl als het nummer van U2?
Gast- Gast
Yarrrr het is al half 4 geweest en ik heb nog steeds niks af!
Ik ben een chaoot vandaag, ik begin steeds aan iets en maak het niet af! Maar ja, wordt ook steeds afgeleid... bellers, bestellers, en de plaatselijke 'hang' jeugd (lees; 3 meisjes van een jaar of 10) die binnen komen springen en de winkel komen bekijken omdat 1 van hen in een lijstje staat. Vervolgens verlaten ze de winkel met een snoepie, een paar ballonnen die ik over had en een stuk of 50 folders die ze wilde uit delen (kwamen ze zelf mee )
Maar ja, ben ik verder gekomen?
Nee.
GA DIE DVD BRANDEN ZERO
Ik ben een chaoot vandaag, ik begin steeds aan iets en maak het niet af! Maar ja, wordt ook steeds afgeleid... bellers, bestellers, en de plaatselijke 'hang' jeugd (lees; 3 meisjes van een jaar of 10) die binnen komen springen en de winkel komen bekijken omdat 1 van hen in een lijstje staat. Vervolgens verlaten ze de winkel met een snoepie, een paar ballonnen die ik over had en een stuk of 50 folders die ze wilde uit delen (kwamen ze zelf mee )
Maar ja, ben ik verder gekomen?
Nee.
GA DIE DVD BRANDEN ZERO
Gast- Gast
zelfde stijl zou mooi zijn maar mag ook wel wat anders zijn hoor als het maar wat swingt (als je begrijpt wat ik bedoel haha)Thanks voor het meezoeken
Gast- Gast
Zero, ik vind jouw onderschrift briljant
Jij hebt toch een eigen bedrijf? Wat doe je (als je dat wil zeggen tenminste)?
Jij hebt toch een eigen bedrijf? Wat doe je (als je dat wil zeggen tenminste)?
Gast- Gast
@ Alex ; hehe ja he vond hem zelf ook wel geestig (en waarheidsgetrouw)
en klopt, ik ben (mede)eigenaar van het bedrijf waar ik werk
en klopt, ik ben (mede)eigenaar van het bedrijf waar ik werk
Gast- Gast
ja die had ik al opgeschreven ga er vanavond een paar aan m`n vriend laten horen en deze stond er al bij. Heb ook al Chris Brown -Forever, Rainbow ft Onno - Rainbow of Love
Gast- Gast
Hallo .
Waar blijft de zomer? Ik heb het koud! En ik heb net een lekker dutje gedaan .
Waar blijft de zomer? Ik heb het koud! En ik heb net een lekker dutje gedaan .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Lily schreef:ja die had ik al opgeschreven ga er vanavond een paar aan m`n vriend laten horen en deze stond er al bij. Heb ook al Chris Brown -Forever, Rainbow ft Onno - Rainbow of Love
Die zat ik net ook te luisteren, maar ik dacht dat vindt ze vast niks
Gast- Gast
je post maar en ik beluister ze wel op youtube vind het al heel fijn dat je meezoekt
Gast- Gast
Ik erger me weer eens rot aan mijn huisgenoten. Dit is weer zo'n moment dat ik zo graag een eigen huisje zou willen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: