Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Daar wil ik wel voor klappen, als ik niet klap voor iets dat later alsnog gaat gebeurenReva schreef:Wie klapt er mn mac-voer ligt niet in de plee
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar wil ik wel voor klappen, als ik niet klap voor iets dat later alsnog gaat gebeurenReva schreef:Wie klapt er mn mac-voer ligt niet in de plee
Nou tis bijna 5 uur terug, weinig kans
Gast- Gast
Dat is in ieder geval íets, Smikkie. Ik hoor de therapeut en de psychiater aan, maar heb vervolgens het idee dat het ook over de buurvrouw kan gaan. Het komt nog niet helemaal aan dat het over mij gaat en dat ik dus blijkbaar een ernstige eetstoornis en psychische ziekte heb. En zolang dat niet tot me doordringt heeft behandeling (nog) geen zin. Maar er is toch nog geen plek, dus ik heb nog tijd om uit de ontkenningsfase te komen.
Gast- Gast
Klapt nog een keer:Reva schreef:Smikkell schreef:Daar wil ik wel voor klappen, als ik niet klap voor iets dat later alsnog gaat gebeurenReva schreef:Wie klapt er mn mac-voer ligt niet in de plee
Voelt het voor jezelf ook goed of word je er onrustig van?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hooooi Toeeeeeeet!!
Hoooi! Had je mijn berichtje nog gelezen van de week (dagcafé)?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Klapt nog een keer:Reva schreef:Smikkell schreef:Daar wil ik wel voor klappen, als ik niet klap voor iets dat later alsnog gaat gebeurenReva schreef:Wie klapt er mn mac-voer ligt niet in de plee
Voelt het voor jezelf ook goed of word je er onrustig van?
Haha, nou ergens wel blij mee, andere kant niet omdat ik wel wat dat het IN me zit, alleen kan ik er niet vanaf
Maar...ik heb wel een nieuwe fles Licor
Laatst aangepast door Reva op di 21 jun 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Soms is wachten beter, want met deze instelliing in de hulpverlening zitten is ook zonde en brengt je nergens, ervaar ik zelf, helaasAlex schreef:Dat is in ieder geval íets, Smikkie. Ik hoor de therapeut en de psychiater aan, maar heb vervolgens het idee dat het ook over de buurvrouw kan gaan. Het komt nog niet helemaal aan dat het over mij gaat en dat ik dus blijkbaar een ernstige eetstoornis en psychische ziekte heb. En zolang dat niet tot me doordringt heeft behandeling (nog) geen zin. Maar er is toch nog geen plek, dus ik heb nog tijd om uit de ontkenningsfase te komen.
Niet zo zeer dat het niet doordringt of ik het niet zie (sommige dingen zie ik (nu) wel), maar ik kan me er niet aan overgeven.
Gast- Gast
+1Alex schreef:Reva schreef:Echt zo belachelijk eigenlijk die wachtlijsten overal...
Uhu.
Edit: komt vast door mensen die wel al op de plekken zitten en geen zak uitvoeren en niet vooruit komen
Gast- Gast
Dat 'overgeven' (de figuurlijke versie dan...) lijkt mij ook het meest ingewikkelde, Smikk. Snap dat dat moeilijk voor je is.
Gast- Gast
Wachten is sowieso stom.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ja, overgeven is hier geen probleem, maar overgeven wel!Reva schreef:Dat 'overgeven' (de figuurlijke versie dan...) lijkt mij ook het meest ingewikkelde, Smikk. Snap dat dat moeilijk voor je is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Alex schreef:Reva schreef:Echt zo belachelijk eigenlijk die wachtlijsten overal...
Uhu.
Edit: komt vast door mensen die wel al op de plekken zitten en geen zak uitvoeren en niet vooruit komen
Klopt. Dat is ook precies wat m'n therapeut vanmiddag als reden aanvoerde dat er nog geen plek is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eens..Bimbam schreef:Wachten is sowieso stom.
Net zo stom als 's nachts slapen!
Gast- Gast
Ow, ja, dat is eigenlijk hoe het zit, ja!Reva schreef:Smikkell schreef:Eens..Bimbam schreef:Wachten is sowieso stom.
Net zo stom als 's nachts slapen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eens..Bimbam schreef:Wachten is sowieso stom.
Net zo stom al slapen!
Ik vind slapen heerlijk, alleen zo jammer dat het zoveel tijd kost...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Als ik eenmaal slaap vind ik het vast ook heerlijk, denk.Bimbam schreef:Smikkell schreef:Eens..Bimbam schreef:Wachten is sowieso stom.
Net zo stom al slapen!
Ik vind slapen heerlijk, alleen zo jammer dat het zoveel tijd kost...
Gast- Gast
Slaap je nog steeds zo slecht smikkell?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: