Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Kan je zus komen, PM?
Goed zo, SuS!
Goed zo, SuS!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:goed bezig SS moet je nog veel doen?
ha, na veel.. ik kan nu niet eens wat doen!
Zal zo even uurtje gaan werken!
Ik werd vanmorgen niet heel superfit wakker, na wat gezeik hoofd&nekpijn
Gast- Gast
Lily: Qua omvang, niet qua ego
Dan doet ze niet onder voor een St. Bernhard...
Ja, ben blij dat het zo te doen is, ookal is het niet ideaal, moet er niet aan denken om d'r al die tijd ergens anders onder te brengen.
Nu heb ik toch gezelschap en afleiding, het is toch gezellig zo'n beestje.
Dan doet ze niet onder voor een St. Bernhard...
Ja, ben blij dat het zo te doen is, ookal is het niet ideaal, moet er niet aan denken om d'r al die tijd ergens anders onder te brengen.
Nu heb ik toch gezelschap en afleiding, het is toch gezellig zo'n beestje.
Gast- Gast
Brownies, superlekker! Maar eigenlijk probeer ik een beetje af te vallen, dan mag ik vast geen brownies, toch?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Virtueel kan je alles eten joh.Suus schreef:Brownies, superlekker! Maar eigenlijk probeer ik een beetje af te vallen, dan mag ik vast geen brownies, toch?
Gast- Gast
Dan eet ik mee!
Suus- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Virtueel kan je alles eten joh.Suus schreef:Brownies, superlekker! Maar eigenlijk probeer ik een beetje af te vallen, dan mag ik vast geen brownies, toch?
Precies
Virtueel zou ook beter voor mij zijn
Gast- Gast
ProudMama schreef:Virtueel kan je alles eten joh.Suus schreef:Brownies, superlekker! Maar eigenlijk probeer ik een beetje af te vallen, dan mag ik vast geen brownies, toch?
Daar kom je niet van aan
Goedemiddag maar weer
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Virtueel bakken lijkt me wel lastig anders...
Suus- Lady Post-a-lot
Een virtuele brownie lijkt mij ook wel lekker.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Een vriendin gaat binnenkort een half jaar naar het buitenland en we zouden haar dus verrassen met iets leuks.
Nu gaan we komende vrijdag uit eten, na veel gedoe hebben we dus een datum gevonden. Tegelijkertijd had ik nog een avond gepland met foto's kijken uit Australië, nu liep diezelfde vriendin er al over te zeuren dat ze het liever op 1 avond had... dat kan dus niet!
Een van de meiden die ook mee-eet, die mag me niet ofzo. Sinds de middelbare school kan ze op de verjaardag van een van de anderen geen fatsoenlijk woord tegen me zeggen, feliciteren is zelfs te moeilijk! Heel vreemd allemaal, maarja het etentje is maar eenmalig. Vanwege haar kunnen die 2 dingen ook niet gecombineerd worden (eten & foto's).
Het restaurant waar we nu gaan eten (heb ik geen inspraak oid in gehad) is niet heel goedkoop, een hoofdgerecht is zo al rond de 20 euro. Nu kreeg ik van de week nog te horen dat we die vriendin zouden trakteren op een etentje! Dat wordt dus best een prijzig grapje! Een aantal van de mensen die meegaan wonen gewoon thuis en eentje dus bij haar "fantastische vriend" (geen zin op de middelbare school kon niet over hem gaan).
Qua kosten valt het misschien nog wel te overzien, iedereen misschien 7 euro bovenop zijn eigen eten. Voor mij best al wel kostenpost! Maar nu kreeg ik nog een mailtje met de boodschap: "ik ga nog even prutsen met die foto" van diegene die me niet mag. Ik heb dus geen idee waar dat over gaat, ik voel me nu best wel een beetje buiten gesloten. Ik heb ook nog een e-mail gestuurd met "foto's?", aangezien ik echt geen idee heb hoe of wat... Het zou ook een beetje lullig zijn als ze straks een foto krijgt van 3 mensen en ik er dus niet op sta oid.
Nu gaan we komende vrijdag uit eten, na veel gedoe hebben we dus een datum gevonden. Tegelijkertijd had ik nog een avond gepland met foto's kijken uit Australië, nu liep diezelfde vriendin er al over te zeuren dat ze het liever op 1 avond had... dat kan dus niet!
Een van de meiden die ook mee-eet, die mag me niet ofzo. Sinds de middelbare school kan ze op de verjaardag van een van de anderen geen fatsoenlijk woord tegen me zeggen, feliciteren is zelfs te moeilijk! Heel vreemd allemaal, maarja het etentje is maar eenmalig. Vanwege haar kunnen die 2 dingen ook niet gecombineerd worden (eten & foto's).
Het restaurant waar we nu gaan eten (heb ik geen inspraak oid in gehad) is niet heel goedkoop, een hoofdgerecht is zo al rond de 20 euro. Nu kreeg ik van de week nog te horen dat we die vriendin zouden trakteren op een etentje! Dat wordt dus best een prijzig grapje! Een aantal van de mensen die meegaan wonen gewoon thuis en eentje dus bij haar "fantastische vriend" (geen zin op de middelbare school kon niet over hem gaan).
Qua kosten valt het misschien nog wel te overzien, iedereen misschien 7 euro bovenop zijn eigen eten. Voor mij best al wel kostenpost! Maar nu kreeg ik nog een mailtje met de boodschap: "ik ga nog even prutsen met die foto" van diegene die me niet mag. Ik heb dus geen idee waar dat over gaat, ik voel me nu best wel een beetje buiten gesloten. Ik heb ook nog een e-mail gestuurd met "foto's?", aangezien ik echt geen idee heb hoe of wat... Het zou ook een beetje lullig zijn als ze straks een foto krijgt van 3 mensen en ik er dus niet op sta oid.
Gast- Gast
Hmm vervelend SS, kan je ook niet aangeven aan de overige 3 meiden dat je momenteel erg krap zit en of er niet voor een ander restaurant gekozen kan worden?
Gast- Gast
Lily schreef:Hmm vervelend SS, kan je ook niet aangeven aan de overige 3 meiden dat je momenteel erg krap zit en of er niet voor een ander restaurant gekozen kan worden?
Wordt toch niet naar geluisterd, ja het is eenmalig blabla.. het geld vind ik nog niet eens zo'n probleem maar gewoon heel het gedoe erom heen met die foto en hoe die ene meid doet.
Gast- Gast
erg vervelend ja maar denk maar zo het is inderdaad eenmalig nu dus ik zou erboven staan.
Gast- Gast
Lily schreef:erg vervelend ja maar denk maar zo het is inderdaad eenmalig nu dus ik zou erboven staan.
Ik heb geen zin om weer mijn hoofd te stoten komende vrijdag en uiteindelijk een rotavond te hebben omdat zij alles wil regelen etc. Op een of andere manier moet zij namelijk altijd in het middelpunt staan!
Gast- Gast
Hooooi
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: