Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Of op kleur, winkelwaarde, acteurs...SunnyScience schreef:Merai schreef:ProudMama schreef:Pfft, als ik echt niks mag doen ga ik wel dvd's op alfabetische volgorde in de la sorteren ofzo. Heb ik het idee dat ik nog iets nuttigs doe
En dan doe ik ze vrijdag opnieuw, op jaar van uitgifte
En zaterdag op afspeeltijd
En zondag ...
ik zie het al bijna voor me..
En dan weer op alfabet
Gast- Gast
Ja, misschien ga ik dat wel doen als ik mijn leidinggevende spreek. Geen idee alleen hoe ik zoiets aan moet kaarten.SunnyScience schreef:Lily schreef:
Storm hoe is het eigenlijk afgelopen op je werk toen je zag dat ze iemand zochten voor meer uren. Heb je ze hier toen op aangesproken? Schoot me gisteren ineens te binnen.
Gewoon even naar vragen, hoef je ook niet te solliciteren verder en kan je misschien wel blijven waar je zit!
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, misschien ga ik dat wel doen als ik mijn leidinggevende spreek. Geen idee alleen hoe ik zoiets aan moet kaarten.SunnyScience schreef:Lily schreef:
Storm hoe is het eigenlijk afgelopen op je werk toen je zag dat ze iemand zochten voor meer uren. Heb je ze hier toen op aangesproken? Schoot me gisteren ineens te binnen.
Gewoon even naar vragen, hoef je ook niet te solliciteren verder en kan je misschien wel blijven waar je zit!
Ik heb het verhaal gemist maar gaat dit om jouw functie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
O neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Mijn hondje is aan de diaree, heel de keukenvloer onder.....
Gast- Gast
ProudMama schreef:O neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Mijn hondje is aan de diaree, heel de keukenvloer onder.....
Oooh bah!
Merai- Ratel
Oh, dat is echt vervelend, PM!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat kun je ook niet opruimen nu of wel?
Merai- Ratel
Nee, zo ver bukken kan ik niet meer, en op mijn knieen over de keukenvloer kruipen... dan kom ik niet meer overeind geloof ik.Merai schreef:Dat kun je ook niet opruimen nu of wel?
Ga mijn zusje maar ff smsen, weet het anders ook niet
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee, zo ver bukken kan ik niet meer, en op mijn knieen over de keukenvloer kruipen... dan kom ik niet meer overeind geloof ik.Merai schreef:Dat kun je ook niet opruimen nu of wel?
Ga mijn zusje maar ff smsen, weet het anders ook niet
Hmm hopelijk kan ze even langskomen! Haha ja dan valt een chihuahua nog mee
Merai- Ratel
Dat is dan inderdaad nog een voordeel, PM. Maar het is toch wel erg vervelend, lijkt me.
Lotus- Ratel
Ja, vooral omdat je iemand anders de rotklusjes op moet laten knappen.
Maar ze zei pas al dat ze wel een lijstje maakte met wat ik na de bevalling voor haar kan doen
Maar ze zei pas al dat ze wel een lijstje maakte met wat ik na de bevalling voor haar kan doen
Gast- Gast
arm beest.. is die niet uitgelaten dan?
heb je ook geen dweil stok ofzo dan?
het lijkt me echt zwaar frustrerend als je zo 'onthand' bent
als je schoonmaakwoede krijgt dan ga je waarschijnlijk snel bevallen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:arm beest.. is die niet uitgelaten dan?
Ik zie PM op dit moment niet heel actief de hond uitlaten
Gast- Gast
Haha, fijn dat ze je de kans geeft om van je schuldgevoel af te komen. Het lijkt me geen pretje om zo afhankelijk te zijn van anderen.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Haha, fijn dat ze je de kans geeft om van je schuldgevoel af te komen. Het lijkt me geen pretje om zo afhankelijk te zijn van anderen.
+1
Merai- Ratel
Dames, ik ga er maar eens vandoor, nog even wat nuttigs doen voor mijn thesis vandaag Fijne dag allemaal!
Merai- Ratel
nee oke dat begrijp ik maar hij moet toch uitgelaten worden..ja haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Whaha, zie mezelf al waggelen achter d'r aan, da's niet zo succes.
Ze gaat normaal gewoon op een krantje, deed ze ook altijd als ik aan het werk was en ze had hoge nood (hebben hardstenen tegels in de keuken gelegd ipv het laminaat, kan je tenminste reinigen met stoomreiniger en bleekwater, kon het laminaat niet tegen ). Of ze gaat in een hoekje op het balkon, ff emmer sop erover en het is schoon.
Het zijn mini pasjes en mini drolletjes natuurlijk, een grotere hond had uit logeren gemoeten denk ik.
edit: Mijn man kan haar wel uitlaten natuurlijk, maar die kan niet onder werktijd even langs komen om het te doen, dus is het nu maar even zo.
Ze gaat normaal gewoon op een krantje, deed ze ook altijd als ik aan het werk was en ze had hoge nood (hebben hardstenen tegels in de keuken gelegd ipv het laminaat, kan je tenminste reinigen met stoomreiniger en bleekwater, kon het laminaat niet tegen ). Of ze gaat in een hoekje op het balkon, ff emmer sop erover en het is schoon.
Het zijn mini pasjes en mini drolletjes natuurlijk, een grotere hond had uit logeren gemoeten denk ik.
edit: Mijn man kan haar wel uitlaten natuurlijk, maar die kan niet onder werktijd even langs komen om het te doen, dus is het nu maar even zo.
Gast- Gast
Damesch, ik heb zojuist een verslag weer ingestuurd! De vakantie nadert, toch nog wat gedaan vandaag terwijl ik me niet zo top voel!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: