Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ieuw, dat klinkt alsof je in een mortuarium werkt...Bimbam schreef:ProudMama schreef:Zondag en maandag tropisch warm... 27 en 30 graden.
Wie heeft er een koelcel voor mij? Of zwembad?
Zal ik je meenemen naar mijn werk? Daar heb ik een stuk of 4 koelcellen voor je. En als dat te warm is dan is er ook nog wel een vriescel.
Haha, nee hoor, ik werk in de keuken van een verzorgingshuis. Dus er is ook nog eten voor je, wat wil je nog meer?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Serieus Ik kan mijn broek niet vinden...
Bimbam- Kletskop
ProudMama schreef:Haal je me dan ff op Bimbam?
Heb het nu gewoon koud in huis....
Ja hoor, tis maar ruim 200 km fietsen dus tegen de tijd dat het mooi weer wordt ben ik er wel!
Bimbam- Kletskop
Haha, en dan ik achterop terug... Sterkte...Bimbam schreef:ProudMama schreef:Haal je me dan ff op Bimbam?
Ja hoor, tis maar ruim 200 km fietsen dus tegen de tijd dat het mooi weer wordt ben ik er wel!
Gast- Gast
jahoe m`n vriend belde net op iemand wil onze mix maken. Waarschijnlijk gaan we er vrijdag heen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, en dan ik achterop terug... Sterkte...Bimbam schreef:ProudMama schreef:Haal je me dan ff op Bimbam?
Whaha, goed dat je het zegt, dan pomp ik mijn band nog ff op! Wil je ook een kussentje voor onder je kont?
Bimbam- Kletskop
Graag.Bimbam schreef:ProudMama schreef:Haha, en dan ik achterop terug... Sterkte...Bimbam schreef:ProudMama schreef:Haal je me dan ff op Bimbam?
Whaha, goed dat je het zegt, dan pomp ik mijn band nog ff op! Wil je ook een kussentje voor onder je kont?
En heb je een fietsmand? Van 200 km hobbelen achter op een fiets ga ik waarschijnlijk bevallen, dus een mand voor 2 baby's is wel handig.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Graag.Bimbam schreef:ProudMama schreef:Haha, en dan ik achterop terug... Sterkte...Bimbam schreef:ProudMama schreef:Haal je me dan ff op Bimbam?
En heb je een fietsmand? Van 200 km hobbelen achter op een fiets ga ik waarschijnlijk bevallen, dus een mand voor 2 baby's is wel handig.
Hmm, die heb ik niet. Hebben we nu een probleem?
Bimbam- Kletskop
Lily schreef:jahoe m`n vriend belde net op iemand wil onze mix maken. Waarschijnlijk gaan we er vrijdag heen.
Mix?
Gast- Gast
Japanse.Theedoosje schreef:Lily schreef:jahoe m`n vriend belde net op iemand wil onze mix maken. Waarschijnlijk gaan we er vrijdag heen.
Mix?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Japanse.Theedoosje schreef:Lily schreef:jahoe m`n vriend belde net op iemand wil onze mix maken. Waarschijnlijk gaan we er vrijdag heen.
Mix?
Japanse mix ? Maken?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zal ik toch maar gewoon thuis blijven?!
Whaha, dat scheelt mij wel een heel eind fietsen! (Ik ben heus niet lui ofzo )
Bimbam- Kletskop
Ja, je koopt de zoutjes per soort, en vervolgens maak je een eigen mix.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Japanse.Theedoosje schreef:Lily schreef:jahoe m`n vriend belde net op iemand wil onze mix maken. Waarschijnlijk gaan we er vrijdag heen.
Mix?
Japanse mix ? Maken?
Gast- Gast
Lily schreef:haha voor de openingsdans
Oh wat voor mix gaat het worden ?
PM> haha ja leuk werk...fjn dat ze er iemand voor hebben gevonden
Gast- Gast
pfff ja met o.a. ACDC-thunderstruck, de twist, Cha Cha Slide en nog een paar maar die zijn onbekender.
Gast- Gast
Het gaat wel. Ik ben niet happy. Druk in mijn hoofd en ik slaap slecht (met name door mijn zoon die de laatste dagen om 5 uur al klaarwakker is...)
Ik maak me gewoon veel zorgen over dingen en het is hier een puinhoop.
maar ik kan ook wel vrolijk zijn hoor!
Ik maak me gewoon veel zorgen over dingen en het is hier een puinhoop.
maar ik kan ook wel vrolijk zijn hoor!
Gast- Gast
Lily schreef:pfff ja met o.a. ACDC-thunderstruck, de twist, Cha Cha Slide en nog een paar maar die zijn onbekender.
Oke ja ben zo benieuwd ...er moet een filmpje komen Desnoods pm je maar hahaha
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, je koopt de zoutjes per soort, en vervolgens maak je een eigen mix.Theedoosje schreef:Japanse mix ? Maken?
Whahahahahahahaha
Ik ga er vandoor, ben op de fiets naar het werk (PM, sorry dat ik je niet meeneem hoor, maar anders kom ik te laat )
Bimbam- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: