Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's op facebook zetten van andere mensen...

+22
Rovine
Snoes
Snirp
Feline
Parel
Davinia
xxjojootjexx
Suus
Elliot
Isabel_
Harrison
Jerry
minoessepoes
Framboos
Susan
Rush
Marin
Fortissimo
Bosjesvrouw
nien
SoGood
Gizmo
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Jerry do 29 aug 2013 - 21:57

Davinia schreef: dat doe je toch ook als je uit bent met vriendinnen, dan zet je die toch ook online?
Ook één foto van jezelf met de bruid op facebook zetten vóórdat het bruidspaar zelf dingen op facebook heeft gezet, vind ik niet netjes. Je vergelijking met uitgaan vind ik een beetje gek, een bruiloft is toch heel wat anders?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Davinia do 29 aug 2013 - 22:07

Jerry schreef:
Davinia schreef: dat doe je toch ook als je uit bent met vriendinnen, dan zet je die toch ook online?
Ook één foto van jezelf met de bruid op facebook zetten vóórdat het bruidspaar zelf dingen op facebook heeft gezet, vind ik niet netjes. Je vergelijking met uitgaan vind ik een beetje gek, een bruiloft is toch heel wat anders?
Ik snapte gewoon de hele strekking niet laughcry . 
Ik wacht ook tot het bruidspaar iets op facebook heeft gezet van hun bruiloft, maar ik wacht niet tot de bruid die ene foto online heeft gezet met mij en dan pas zet ik hem erop.
Maar dat ligt dan meer aan mijn vriendinnen denk ik. Wij doen altijd een 'facebook check'. Als iedereen het er mee eens is dat ie op facebook gezet word, dan pas zetten we hem op facebook. Als iemand zegt 'Nee, daar sta ik dom op', dan krijgt niemand hem te zien.
Wij gaan niet lukraak alle foto's op facebook gooien zonder dat er over gesproken is met diegene die erop staan. 
Dus als de bruid zegt 'Die is leuk, die mag op facebook', ga ik niet wachten tot zij hem ook op facebook heeft gezet en zet hem daarna pas zelf erop.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 22:18

Hee, ze heeft ze al weggehaald. Heb je 't al gezegd?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Gizmo do 29 aug 2013 - 22:29

*


Laatst aangepast door Gizmo op zo 1 sep 2013 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Gizmo do 29 aug 2013 - 22:33

*


Laatst aangepast door Gizmo op zo 1 sep 2013 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Feline do 29 aug 2013 - 22:39

Bij een bruiloft kregen we van tevoren nog een email met wat aandachtspunten waaronder de vraag of er niemand foto's wilde maken omdat ze 2 hele goede fotografen daarvoor hadden. En toch zag ik helaas nog mensen foto's maken tijdens het ja-woord.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 22:42

Fijn dat het opgelost is Gizmo!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Snirp do 29 aug 2013 - 22:46

Elliot schreef:Ik vind het juist altijd heel stom als mensen die normaal een bril dragen ineens lenzen dragen op hun trouwdag. Dan trouw je ineens als een heel ander persoon ofzo. Een vriendin van mij heeft haar haren heel lang laten groeien voor haar trouwdag, terwijl zij normaal altijd kort haar heeft. Twee dagen na haar bruiloft was het er alweer af. Dat vond ik ook zo stom.
Haha, dit is hier op dit moment een heikel punt van discussie Wink
Ik dacht altijd eerst dat mijn vriend mij leuker vond met bril.
Was ik afgelopen vrijdag door een vriendin helemaal opgetut voor een avondje stappen, zegt hij: 'zonde van die make-up, met bril zie je er veel minder van dan met lenzen...'

Dus nu ben ik toch weer aan het twijfelen, of ik met bril of met lenzen ga trouwen...
Ga binnenkort maar weer eens lenzen halen (voor het laatst gedragen in januari, met wintersport), en dan maar eens kijken, wat ik nou leuker vindt staan Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Snirp do 29 aug 2013 - 22:50

En even on-topic:
Dit lijkt me echt niet leuk!
Ik weet gelukkig wel van de daggasten die komen, dat ze geen FB hebben of dit niet zullen doen.

Weet wel dat de broer van een vriendin vorig jaar al een foto van hun op FB had geplaatst, van toen ze 's morgens wegreden. Dus ik had de jurk ook al op FB gezien, terwijl zij juist wilde dat iedereen hem pas op locatie zou zien.

Ach, aan familie en daggasten zou ik het zelfs nog wel vragen of ze niks willen plaatsen!
Maar stom he, dat je ook daaraan al moet denken...
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Susan do 29 aug 2013 - 23:35

Ik zou sowieso niet een foto van een bruidspaar op Facebook zetten. De mensen die dat bruidspaar kennen waren er waarschijnlijk zelf bij en hebben die mensen ook zelf op Facebook, dus die hebben het al gezien en de mensen die het bruidspaar niet kennen hebben er ook niet echt iets mee. Ja, als je een heel mooie bijzondere foto hebt gemaakt, dan kan ik het me wel voorstellen, maar dan zou ik die foto naar het bruidspaar mailen. Ik heb laatst foto's gemaakt van de baby van een vriendin en ik was heel trots op een aantal foto's maar die mail ik dan ook naar haar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Susan do 29 aug 2013 - 23:35

Ik snap trouwens al niet dat mensen foto's maken met een iPad, die kwaliteit is zo bagger.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Snoes vr 30 aug 2013 - 1:09

Ik zou dat ook niet zo fijn vinden als anderen foto's van mij als bruid op facebook zetten. Ik zou ook liever zélf de eerste foto's laten zien en niet dat andere mensen het op iemand anders zijn/haar facebook moeten zien.

Fijn dat het iig opgelost is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Rovine vr 30 aug 2013 - 1:18

Ik zou het ook niet kunnen waarderen denk ik. Als bruid zijnde wil je toch zelf de primeur hebben met je mooiste foto.

Als iemand bijvoorbeeld een foto van zichzelf maakt, of met vrienden en die post zou ik het al veel anders vinden.

Ipads voor foto's snap ik ook echt niet. De camera is enorm slecht en door het formaat is het verschrikkelijk moeilijk hetgeen wat je erop wil hebben in beeld te krijgen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Gast vr 30 aug 2013 - 1:29

Marin schreef:
Iemand schreef:Marin, ik heb het ook over beperken, niet voorkomen.
Ja ok, dan kan je het inderdaad beperken. Ik vind het alleen niet heel vanzelfsprekend dat je 's avonds nog je telefoon checkt als je trouwt, zeker niet als je nog een groot feest to 2 uur geeft ofzo. 
Al zelfs ik als mega telefoon verslaafde dat al zegt..
Je begrijpt mijn punt toch wel? Mss is het niet van toepaasing voor TO of jou maar je ZOU er het een en ander mee KUNNEN beperken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Marin vr 30 aug 2013 - 1:32

Iemand schreef:
Marin schreef:
Iemand schreef:Marin, ik heb het ook over beperken, niet voorkomen.
Ja ok, dan kan je het inderdaad beperken. Ik vind het alleen niet heel vanzelfsprekend dat je 's avonds nog je telefoon checkt als je trouwt, zeker niet als je nog een groot feest to 2 uur geeft ofzo. 
Al zelfs ik als mega telefoon verslaafde dat al zegt..
Je begrijpt mijn punt toch wel? Mss is het niet van toepaasing voor TO of jou maar je ZOU er het een en ander mee KUNNEN beperken.
Euh ja wat valt daar niet aan te begrijpen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Minx vr 30 aug 2013 - 1:42

Marin schreef:Beetje off-topic:

Weet je wat ik laatst trouwens zat te denken.. Hoe raar moet het zijn om jezelf ineens terug te vinden op Pinterest? Dat je fotograaf zulke mooie foto's heeft gemaakt en jij zelf zo'n plaatje van een bruid bent, dat je honderden vrouwen inspireert en mensen die foto maar repinnen. Hoe raar moet dat zijn? Dat zal iets vaker voorkomen in Amerika dan in Nederland misschien, maar toch.. Je zal jezelf maar terug vinden. Ik weet niet of ik dat leuk zou vinden, een eer, of toch wel een beetje raar..
Dit is vrij vreemd kan ik je vertellen. Bij mij is het dan niet een foto die vaak gerepinned is, maar was wel ff vreemd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Suus vr 30 aug 2013 - 2:22

Rovine schreef:
Ipads voor foto's snap ik ook echt niet. De camera is enorm slecht en door het formaat is het verschrikkelijk moeilijk hetgeen wat je erop wil hebben in beeld te krijgen.
Het ziet er ook nog eens niet uit, iemand met zo'n Ipad voor zijn gezicht die een foto probeert te maken...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Destino vr 30 aug 2013 - 6:01

.


Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Capt'n Zero vr 30 aug 2013 - 6:08

Oh niet echt tof inderdaad. Ik probeer ook als bruidsfotograaf om binnen 24 uur foto's op de slideshow online te zetten (als klanten dat willen) en dan sturen we direct een bericht naar ze dat die foto's er staan, juist om te voorkomen dat 'ome joop' je even taged in zijn iPad foto.
Als bruidspaar wil je toch (een van) de eerste zijn die (kwaliteit) foto's plaatst.
Ik vind dat een ongeschreven regel eigenlijk.
Hetzelfde als dat mensen nog voordat iemand ook maar heeft gemeld dat zijn/haar kind is geboren, een FB felicitatie doen met naam en alles er  bij omdat ze het al weten.
Dat soort berichten moet je niet van iemand willen afpakken, facebook of niet , hoe enthousiast je ook bent.
Gewoon eerst even goed nadenken voor je iets plaatst.
:nopompom:
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Kenya vr 30 aug 2013 - 22:31

Wow, ik zou só not amused zijn! En had er dan ook direct wat van gezegd. Dat je met een mobiel foto's maakt op een bruiloft (liefst wel een beetje subtiel), oké, da je die op een gegeven moment deelt op je fb, oké, maar NIET voordat het bruidspaar er zelf iets van wereldkundig heeft gemaakt of toestemming heeft gegeven. Zou echt boos zijn zeg! Gelukkig is dit me nog nooit overkomen. Tijdens en na onze bruiloft heeft iedereen netjes gewacht, haha. Zelf wacht ik ook altijd, ook met status updates e.d. tot het bruidspaar / de kersverse ouders er iets van op fb hebben gezet of hebben gezegd dat het ok is om er wat over te typen of foto's te plaatsen.

Kenya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Jerry za 31 aug 2013 - 1:31

Davinia schreef:
Jerry schreef:
Davinia schreef: dat doe je toch ook als je uit bent met vriendinnen, dan zet je die toch ook online?
Ook één foto van jezelf met de bruid op facebook zetten vóórdat het bruidspaar zelf dingen op facebook heeft gezet, vind ik niet netjes. Je vergelijking met uitgaan vind ik een beetje gek, een bruiloft is toch heel wat anders?
Ik snapte gewoon de hele strekking niet laughcry . 
Ik wacht ook tot het bruidspaar iets op facebook heeft gezet van hun bruiloft, maar ik wacht niet tot de bruid die ene foto online heeft gezet met mij en dan pas zet ik hem erop.
Maar dat ligt dan meer aan mijn vriendinnen denk ik. Wij doen altijd een 'facebook check'. Als iedereen het er mee eens is dat ie op facebook gezet word, dan pas zetten we hem op facebook. Als iemand zegt 'Nee, daar sta ik dom op', dan krijgt niemand hem te zien.
Wij gaan niet lukraak alle foto's op facebook gooien zonder dat er over gesproken is met diegene die erop staan. 
Dus als de bruid zegt 'Die is leuk, die mag op facebook', ga ik niet wachten tot zij hem ook op facebook heeft gezet en zet hem daarna pas zelf erop.
Dat vind ik wel een hele goeie!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op facebook zetten van andere mensen... - Pagina 3 Empty Re: Foto's op facebook zetten van andere mensen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum