Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen

Bericht  Parel op ma 29 jul 2013 - 11:08

Wat ik vroeger deed, en misschien wel weer ga doen als ik het niet eten na 8 uur niet red, is een rijstwafel met kaas en komkommer, erg simpel en lekker!
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Go down

Bericht  Punk'd op ma 29 jul 2013 - 18:55

Weet je wat het ook is met eten na 20:00 uur. Je ziet het de dag erop direct op de weegschaal.

Het maakt bij mij zo een halve kilo verschil of ik 's avonds nog iets heb gegeten ja of nee. Ik geloof ook echt niet dat je het dan gelijk opslaat (mits je gewoon iets licht verteerbaars eet inderdaad) maar echt bevordelijk voor je psyche is het niet als je 's ochtends steeds denkt dat je niet afgevallen bent. Of je moet elke avond om half 9 bijv. een paar tomaten eten. Zodat je het verschil niet ziet.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Go down

Bericht  SarahKey op ma 29 jul 2013 - 19:06

Harrison schreef:
SarahKey schreef:Mag ik ook mee doen? Ik wil nog 10 kg eraf en dan heb ik mijn eerste doel bereikt: - 25 kg.

En de eerste 15 kg is er af gegaan zoals maple het voor ogen heeft. Meer bewegen en gezonder eten.
Wel hou ik soms het sonja bakker boek erbij voor de variatie van ontbijt en lunch, maar ik pas het wel aan.

Ik ben heel erg gek op pasta's, dan schep ik teveel op. Dat is dus mijn valkuil, en cola Razz 
Ik mag van mezelf alleen in het weekend wat cola drinken en voor de rest drink ik water.

Misschien is dit een stok achter de deur om de volgende 10 eraf te krijgen want ik merk dat ik even stil sta/in een dip zit.

Misschien werkt het voor jou goed om speltpasta te eten! Dat vult veel meer, dus als je dan een bordje eet zit je echt wel vol! (Mits je niet te snel eet en pas te laat door hebt dat vol zit natuurlijk :P) Knap hoor dat je er al zo veel af hebt!

Ik heb me eerlijk gezegd nog nooit verdiept in dat spelt gedoe, al lijkt dat tegenwoordig wel erg een hype te worden. Dacht meer dat het was voor mensen met darm problemen. Maar kan er altijd eens naar kijken. Wat ik nu al wel doe is volkoren pasta en zilvervliesrijst eten ipv gewone pasta en rijst. Dat scheelt ook al.
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Go down

Bericht  SarahKey op ma 29 jul 2013 - 19:08

Ik eet 's avonds niet zoveel, soms wat fruit. Behalve in het weekend dan eten we een keer bitterballen of wat chips of toastjes. Maar 1 avond in de week moet dat kunnen.
De komende week ben ik even afwezig , dan hoop ik veel te kunnen wandelen/fietsen dus hopelijk gaat het dan weer de goede kant op smile 
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Catwoman79 op ma 29 jul 2013 - 19:11

Kan iemand mij op het lijstje zetten.
Ik ben 109,0 kg en 1,81 lang.
Mijn eerste streven is 99 en daarna (ooit) 89
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Terug naar boven Go down

Bericht  Elliot op ma 29 jul 2013 - 19:52

Naam  Huidig gewicht StreefgewichtLengte
Joan69,4601,72
Parel81,1721,75
CCC82,1771,75
Siem68581,59
TukTuk90751,65
Sokpop115,8991,86
Jojootje81,6751,72
Barbabella84,5651,69
Lejow77691,71
Elliot77,1701,71
Pannetoet 601.54
Applestar89,679,61.71
Sam801.73
May87.7701.77
Silly One81.1701.69
Catwoman79109991,81

Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Go down

Bericht  Snoopy op ma 29 jul 2013 - 19:53

Naam  Huidig gewicht StreefgewichtLengte
Joan69,4601,72
Parel81,1721,75
CCC82,1771,75
Siem68581,59
TukTuk90751,65
Sokpop115,8991,86
Jojootje81,6751,72
Barbabella84,5651,69
Lejow77691,71
Elliot77,1
Pannetoet 601.54
Applestar89,679,61.71
Sam801.73
May87.7701.77
Silly One81.1701.69
Snoopy- 201.77
Catwoman79109991.81

Gelukt?
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Go down

Bericht  Elliot op ma 29 jul 2013 - 19:54

Catwoman, ik heb je toegevoegd hoor!

Mijn valkuil is trouwens ook 's avonds eten. Overdag kan ik prima alles laten staan, maar als ik 's avonds op de bank zit hoort daar voor mijn gevoel gewoon iets lekkers bij. Zelfs als ik helemaal geen honger heb kan ik nog denken dat het persé nodig is om chips te eten ofzo. Mad 
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Go down

Bericht  Parel op ma 29 jul 2013 - 21:20

Ik weeg me normaliter elke dag, tegenwoordig sla ik steeds vaker een dag over.
Nu heb ik gisteren van half 3 tot 23.30 gewerkt en echt mezelf de rambam gelopen.
Gewoon normaal gegeten, maar ik ben een kilo zwaarder dan gisteren! Echt bizar en zó demotiverend. Ik merk aan niks dat ik vocht vasthoud, heb gewoon meerdere keren ontlasting gehad, ik vind het zo raar.
Parel
Ratel
Ratel

Terug naar boven Go down

Bericht  silly-one op ma 29 jul 2013 - 21:55

Parel, er is ook geen touw aan vast te knopen qua gewicht. Ik weeg dagelijks, maar ik hou wel één dag in de week aan als vast gewicht. Dus als ik op maandag weeg, tel ik pas weer de maandag erop al 'officieel' weegmoment. Ik heb namelijk ook wel eens gehad dat ik na een avond goed stappen met een durum op 's nachts bij het wakker worden minder woog dan de dag ervoor.

Vandaag wilde ik gaan skaten, maar ik ga vanavond ook al tennissen en morgen avond ga ik ook tennissen dus ik sla het even over. Donderdag wil ik wel gaan voor een rondje van een uurtje ongeveer. Eens kijken of ik het nog kan na 4-5 jaar haha.
Verder eet ik vandaag normaal, brood als ontbijt en straks ga ik even kijken of het brood wordt of weer een yoghurt smoothie zoals gisteren. Voor vanavond moet ik het nog bedenken, maar ik denk dat ik iets van couscous salade ga maken. Ik heb nog genoeg ik de koelkast liggen voor een kleine salade.

Ik merk wel, dat ik nu 's avonds niks in huis heb ik ook niks pak. Gisteren heb ik het totaal niet gemist. Ik had nog chocolade liggen in de koelkast en dat heb ik aan een vriend mee gegeven. Ik ben geen grote chocolade fan en daarom pak ik het zelf al haast niet. Maar ik ben zelf ook veel meer een hartige snacker dan een zoutekauw. Maar het is nu weg, dus als er al een verleiding zou zijn, dan is die nu niet meer aanwezig. De chocolade had ik trouwens gehad, dus het is niet zo dat ik het zelf gekocht had.
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Terug naar boven Go down

Bericht  May op ma 29 jul 2013 - 23:01

Ik lag vanochtend om 8.15u  al in het zwembad en heb 2 km gezwommen (klinkt leuker dan 50 baantjes Wink ) :cheering:
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Go down

Bericht  Sam op ma 29 jul 2013 - 23:16

Ben vandaag begonnen, maar ben me vergeten te wegen. Laughing 
Morgen even doen.

Heb zin om weer makkelijk kleren te kunnen kopen. Replay spijkerbroeken bijvoorbeeld.
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Go down

Bericht  Snoopy op ma 29 jul 2013 - 23:23

Ik moet mijzelf overigen ook weer aanleren om op tijd naar bed te gaan. Mijn valkuil is om als ik moe ben in slaap te vallen op de bank begin van de avond. Daarna wakker worden, eten en dan zo weer blijven hangen tot laat. Twee jaar terug werkte ik heel veel en was ik kapot. Kroop ik om 10.00 uur mijn bed in en had ik dus ook geen avondsnack. Afvallen ging toen een stuk makkelijker.
De laatste tijd heb ik echt niet voor 0:00 uur op bed gelegen. Behalve gisteren, want ik was kapot van het weekend.
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Go down

Bericht  Catwoman79 op di 30 jul 2013 - 3:21

Dank jullie wel voor het toevoegen.
Mijn tablet is dood en met de telefoon ben ik niet zo handig.

Mijn grootste probleem is stiekem eten en eten als ik alleen ben.
En ik eet dan niet, ik vreet gewoon.
1 stroopwafel is niet genoeg, het hele pak moet dan op.
Mijn beste manier is ook om dan niets te kopen of iets te kopen (voor man en kind) dat ik niet lust.

Op mijn trouwdag woog ik 89,9, dit was in april 2006.
Daarvoor ben ik ook al afgevallen, toen woog ik 103 op mijn zwaarst.
Toedertijd heb ik het met weight watchers gedaan.
Maar alsmaar die punten tellen en bijhouden en eten wegen, ik werd er gek van op de duur.
Nu wil ik vooral (meer) gaan sporten en minder snoepen.
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Terug naar boven Go down

Bericht  Parel op di 30 jul 2013 - 3:31

Sam schreef:Ben vandaag begonnen, maar ben me vergeten te wegen. Laughing 
Morgen even doen.

Heb zin om weer makkelijk kleren te kunnen kopen. Replay spijkerbroeken bijvoorbeeld.

I love you I love you I love you I love you I love you 
Die goeie ouwe tijd!

Ik sport trouwens niet, maar beweeg heel veel op mijn werk én fiets en loop wat af met kind. Ook heb ik zeker 1 avond in de week waar ik heel stom met mijn iPod op de vellen van mijn voeten dans (wel als vriend weg is haha) laughcry
Parel
Ratel
Ratel

Terug naar boven Go down

Bericht  CCC op di 30 jul 2013 - 5:07

Herkenbaar Parel, ik had dat vanmorgen dus ook, woog ik mooi een kilo zwaarder.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Go down

Bericht  applestar op di 30 jul 2013 - 6:28

Heel herkenbaar Parel!

Daarom probeer ik ook echt maar 1x per week te wegen en soms zelfs 1x per 2 weken. Bij mij werkt het namelijk zo demotiverend dat ik er anders gelijk mee kap, haha.

Moet zeggen, ben nu 10 kg kwijt, wat er ook netjes allemaal af blijft! En met eens in de week of 2 wegen, gaat het nu prima. Maat misschien komt dat omdat ik al wat kwijt ben.

Na mijn vakantie wil ik het weer goed oppakken en miss wel weer met weight watchers beginnen. Ik ga vrijdag op vakantie en voor nu wil ik gewoon goed opletten en tijdens mijn vakantie vind ik dat ik best wel een keertje mag genieten. Maar daar, ga ik knallen.
En ook weer het sporten oppakken! Het ging heel goed, 3 of 4 keer in de week, alleen het warme weer heeft roet in het eten gegooid. Na een warme werkdag had ik gewoon geen puf om mijzelf naar de sportschool te slepen.
Dus na mijn vakantie ook weer een nieuwe start in de sportschool! ha!angel
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Go down

Bericht  silly-one op di 30 jul 2013 - 6:33

Zo, net lekker gegeten en zo een potje tennissen.
Uiteindelijk heb ik een pasta salade gemaakt met een klein beetje pasta, heel veel wilde rucola, komkommer, geroosterde pijnboompitten en macedama mix, bosuitje en gepakken plakjes chorizo. De laatste heb ik zonder olie gebakken en als ik zag hoeveel vet eruit kwam was dit een heerlijke optie. Plus dat ik vond dat de smaak beter werd.

Misschien een tip voor een andere.
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Terug naar boven Go down

Bericht  Parel op di 30 jul 2013 - 6:57

Gelukkig dat het herkenbaar is, zeg!
Parel
Ratel
Ratel

Terug naar boven Go down

Bericht  TukTuk op di 30 jul 2013 - 7:00

Wow wat is er al veel geschreven :P
Mijn valkuil is vooral dat ik een zoetekauw ben.. Mijn lichaam vraagt zo vaak om suiker, dan heb ik net iets gezonds gegeten en dan heb ik zóveel trek in suiker.
En mijn andere valkuil is dat het bij mij nogal in uitersten is, dus als ik dan probeer af te vallen, ga ik mezelf uithongeren, om vervolgens een dag later mezelf weer vol te proppen.laughcry 
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Terug naar boven Go down

Bericht  TukTuk op di 30 jul 2013 - 7:01

silly-one schreef:Zo, net lekker gegeten en zo een potje tennissen.
Uiteindelijk heb ik een pasta salade gemaakt met een klein beetje pasta, heel veel wilde rucola, komkommer, geroosterde pijnboompitten en macedama mix, bosuitje en gepakken plakjes chorizo. De laatste heb ik zonder olie gebakken en als ik zag hoeveel vet eruit kwam was dit een heerlijke optie. Plus dat ik vond dat de smaak beter werd.

Misschien een tip voor een andere.

Klinkt erg lekker die salade! Die ga ik onthouden smile
TukTuk
Ratel
Ratel

Terug naar boven Go down

Bericht  Siem op di 30 jul 2013 - 7:21

Hoeveel sporten jullie en wat doen jullie? Ik kan op het moment geen sportschool betalen dus ben weer begonnen met hardlopen. Ben nog op zoek naar iets voor erbij dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag!!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Go down

Bericht  Taeda op di 30 jul 2013 - 7:23

Siem schreef:Hoeveel sporten jullie en wat doen jullie? Ik kan op het moment geen sportschool betalen dus ben weer begonnen met hardlopen. Ben nog op zoek naar iets voor erbij dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag!!

Ik ben begonnen met touwtje springen naast het hardlopen. Erg effectief voor mijn conditie!
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Go down

Bericht  TukTuk op di 30 jul 2013 - 7:43

Siem schreef:Hoeveel sporten jullie en wat doen jullie? Ik kan op het moment geen sportschool betalen dus ben weer begonnen met hardlopen. Ben nog op zoek naar iets voor erbij dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag!!

Ik ben 4 weken terug begonnen met half uur wandelen of fietsen per dag, en dat binnen een week uitgebreid naar een uur ongeveer. Moest van mijn fysio :P Alleen is er sinds de vakantie niets meer van gekomen, en nu met werken heb ik er ook de puf niet meer voor..
Hardlopen zou ik ook nog steeds graag willen doen, maar aan het einde van de straat ben ik al kapot.. Moet nog even die drempel over om het gewoon te gaan doen..
TukTuk
Ratel
Ratel

Terug naar boven Go down

Bericht  Siem op di 30 jul 2013 - 7:43

Taeda schreef:

Ik ben begonnen met touwtje springen naast het hardlopen. Erg effectief voor mijn conditie!

Die had ik ook gekocht en een filmpje op youtube gevonden. Alleen het springtouw is net te lang voor me en als ik hem 1 keer omsla is het net te kort.. Had extra een kort springtouw gekocht maar ben toch echt te klein. Dus wilde deze week even gaan kijken bij een speelgoedwinkel Embarassed

@ tuktuk wandelen doe ik sowieso elke dag al maar heb toch echt iets nodig waarvan ik ga zweten laughcry

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende