Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+124
Toet
SDL
ijsjemeisje
Lien
Carrie
Bosjesvrouw
Lady4
Plien84
Flower_L
Caro
Weetjewel
Laurientje
Caroow
Taeda
Poubelle
_Lacey_
Punk'd
Happinaz
Enelya
Bazinga
Thunder
vlinder-19
Nathalie
Marie
smurfie
Snoes
Viva
Gympie
Pannetoet
Harrison
Kat1980
Cow
Dikkie Dik
Raindrop
Blair
Reeza
Bolletje
Natural
Lith
Dennenappel
Pommes
Luce
Atelier Madame
Destino
Yare
eigenwijs
Twellie
Kamperseboekenwurm
Lady1984
Siamsa
Laced
Pitufo
Snirp
Star007
Razz
Blixum
Carra
Charles
Bliss
Rizzo
Sea of Trees
Lot
Ayla
nijntje4
M@niek
Floor
Nyx
Suus
Willem
Makamba
Jip83
Bisq
nonnekuh
Schism
Guus
Sayuri
Mystique
kippiee
Joan
Ibbeltje
Zora
CCC
silly-one
Blond
Mamsie
Victoria-
Parisienne
SoGood
Auxo
loura
kajaka88
Pandora
Caresses
Phileine
Limburg85
Yvke
claudiaveronique
Fortissimo
Balloon
Summerlovin
RioolSpook
Davinia
Rituals_
Exogenesis
Kowalski
Elliot
Paper Crown
Marcellah89
Aziraphale
ExpressoB
Antibes
Parel
Urban Naked
Jeanette
Sterre
Feline
LindaK
Marin
Lavendel
Saga
June
Arwyn
Burn
Sam
128 plaatsers

Pagina 38 van 38 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Ibbeltje vr 30 aug 2013 - 22:07

Caroow en Limburg leuke outfits!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Limburg85 vr 30 aug 2013 - 22:45

Parel schreef:Jij durft met je witte broek en 3 kiddo's!
De Kids zijn weg haha maar anders had ik het nog wel aangedurfd :-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast vr 30 aug 2013 - 22:47

Wow Sogood, wat staat die jurk je prachtig.

Verder ben ik niet zo'n fan van opgerolde broekspijpen. Ik vind dat jullie er van die ogenschijnlijke korte benen van krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Exogenesis vr 30 aug 2013 - 23:02

Iemand schreef:Wow Sogood, wat staat die jurk je prachtig.

Verder ben ik niet zo'n fan van opgerolde broekspijpen. Ik vind dat jullie er van die ogenschijnlijke korte benen van krijgen.
Is dat niet gewoon algemeen zo? Ik vind het ook niet mooi. En driekwart vind ik al helemaal niet mooi. Ik zie dat echt als praktische kleding voor je werk.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Atelier Madame vr 30 aug 2013 - 23:03

Caroow hij staat juist leuk nu!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast vr 30 aug 2013 - 23:08

Exogenesis schreef:
Iemand schreef:Wow Sogood, wat staat die jurk je prachtig.

Verder ben ik niet zo'n fan van opgerolde broekspijpen. Ik vind dat jullie er van die ogenschijnlijke korte benen van krijgen.
Is dat niet gewoon algemeen zo? Ik vind het ook niet mooi. En driekwart vind ik al helemaal niet mooi. Ik zie dat echt als praktische kleding voor je werk.
Klopt, ik vind het in zn algemeen ook niet mooi. Ik zou dat zelfs niet uit praktisch oogpunt dragen naar mijn werk, zie daar niet echt een praktische kant aan? Maar goed, ieder zn ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Exogenesis vr 30 aug 2013 - 23:25

Iemand schreef:
Exogenesis schreef:
Iemand schreef:Wow Sogood, wat staat die jurk je prachtig.

Verder ben ik niet zo'n fan van opgerolde broekspijpen. Ik vind dat jullie er van die ogenschijnlijke korte benen van krijgen.
Is dat niet gewoon algemeen zo? Ik vind het ook niet mooi. En driekwart vind ik al helemaal niet mooi. Ik zie dat echt als praktische kleding voor je werk.
Klopt, ik vind het in zn algemeen ook niet mooi. Ik zou dat zelfs niet uit praktisch oogpunt dragen naar mijn werk, zie daar niet echt een praktische kant aan? Maar goed, ieder zn ding.
De praktische kant zie ik wanneer je bijvoorbeeld in de zorg werkt en het wat warmer is. Dan houd je het netjes en heb je toch enigszins wat lucht. Denk ik. Want ik draag die dingen ook niet.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Snirp vr 30 aug 2013 - 23:28

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 3rtk
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast vr 30 aug 2013 - 23:31

Exogenesis schreef:
Iemand schreef:
Exogenesis schreef:
Iemand schreef:Wow Sogood, wat staat die jurk je prachtig.

Verder ben ik niet zo'n fan van opgerolde broekspijpen. Ik vind dat jullie er van die ogenschijnlijke korte benen van krijgen.
Is dat niet gewoon algemeen zo? Ik vind het ook niet mooi. En driekwart vind ik al helemaal niet mooi. Ik zie dat echt als praktische kleding voor je werk.
Klopt, ik vind het in zn algemeen ook niet mooi. Ik zou dat zelfs niet uit praktisch oogpunt dragen naar mijn werk, zie daar niet echt een praktische kant aan? Maar goed, ieder zn ding.
De praktische kant zie ik wanneer je bijvoorbeeld in de zorg werkt en het wat warmer is. Dan houd je het netjes en heb je toch enigszins wat lucht. Denk ik. Want ik draag die dingen ook niet.
Zou die paar centimeter werkelijk zo veel uitmaken? Ik zie het niet smile. Ik vind het mutserig staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Limburg85 za 31 aug 2013 - 0:19

Tja met korte benen moet je soms iets gezien vele broeken te lang zijn.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Punk'd za 31 aug 2013 - 0:28

Ik vind het juist leuk. Maar dan wel 'rommelig' en niet per definitie om de broek korter te maken.

Vandaag mijn nieuwe broek aan, vind alleen op de foto het shirtje niet zo leuk zitten. Maar goed, het is maar om even een stukje te fietsen en de camera van mijn schoonmoeder terug brengen. Jammer, dit was de laatste mooie kwaliteit foto. Nu weer terug naar mijn bagger cameraatje.

Ik zit trouwens de hele tijd naar mijn verse nagellakje te kijken haha. Daar kan ik zo van genieten Very Happy 

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 53rb60

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Lady4 za 31 aug 2013 - 1:04

Ik ben ook klein maar bij sommige broeken vind ik het gewoon lekker om de pijpen om te slaan. Zoals bij de broek die ik nu aanheb. Ik hoor trouwens eigenlijk te slapen nu, ik zit in de nachtdienst, maar het lukte echt niet meer. Ik duik er straks nog wel een paar uurtjes in.

Punk'd, ik vind je nieuwe jeans erg mooi!


Laatst aangepast door Lady4 op zo 1 sep 2013 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Cow za 31 aug 2013 - 1:12

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 20130831_131253_zpsb84b4dcc
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Bliss za 31 aug 2013 - 1:37

Bij mij heeft het niks met praktisch te maken, broeken zijn me nooit te lang namelijk. Oh ja één broek sla ik wel om, zodat je niet ziet dat ie gewoon te kort is Wink Maar daarnaast vind ik het gewoon leuk staan bij sommige schoenen en het is wat zomerser. In de herfst/winter is het weer klaar en gaan er weer laarzen overheen waarschijnlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Auxo za 31 aug 2013 - 1:50

Pandora schreef:
Auxo schreef:Vooral het jurkje vind ik leuk en je heel goed staan Pandora!
Leuk om zoveel complimenten te krijgen.  Ik zie hier altijd zoveel mooie hippe meiden voorbijkomen en dan voel ik mezelf altijd zo'n niksje zeg maar....
Dat is helemaal nergens voor nodig, niet meer doen hoor!
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Auxo za 31 aug 2013 - 1:53

Punk'd ik wil jouw figuur!
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 38 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 38 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum