Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 28 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  lente di 20 aug 2013 - 20:39

Stoplicht; Goed idee, heb gelijk voor de hele week (zover ik het weet) het avondeten ingevoerd. Weet ik gelijk of ik me in moet houden overdag haha. 12,7 kilo is heel wat! En ze zeggen idd als het langzaam gaat dat het er beter af blijft... hou je daar aan vast Wink.

FruttiTutti; Hoe was de bijeenkomst?

CCC; Goed bezig al 5,1 kilo! Zondigen moet best kunnen af en toe toch? Ik heb op dag 2 al gezondigd haha, we hadden een bbq (al heb ik me voor mijn doen netjes gedragen qua eten haha).

Applestar; Wow wat goed! Who cares of het vocht is of niet, het is in ieder geval motiverend Very Happy. Balen van je enkel! Hoelang moet je rust houden?

Lana; Wanneer begin je met hardlopen? Succes! Qua eten op een dag ben ik nog heel erg aan het zoeken wat 'kan' en wat 'niet kan'. Heb nu ook vakantie dus dan eet je vaak een lekker broodje tussen de middag, of even iets ongezonds.

Capt'n Zero; Fijn dat er niks bij gekomen is! Hoe was Lowlands Very Happy?

Ik ben sinds zaterdag 1,1 kilo kwijt. Heb m'n weegdag naar woensdag gezet omdat dat beter uitkomt, dus vandaar nu al gewogen. We hebben vakantie, merk dat het dan moeilijk is om binnen de punten te blijven. We maken 's middags toch vaak wat lekkers, of bakken 's ochtends een croissantje. Beweging is deze week niet voldoende gelukt nog. Dochter is ziek, dus beetje aan huis gebonden. Gister wel op de fiets naar de kapper geweest (totaal 3 kwartier), dat was wel even lekker.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  FruttiTutti wo 21 aug 2013 - 6:03

Ik vond de bijeenkomst wel leuk en daarom besloten om me in te schrijven. 
Helaas kon dat niet meer ter plekke (alleen voor aanvang van de bijeenkomst), maar omdat ik het nu écht wilde, heb ik me online ingeschreven. Ik voer nu al 2 dagen m'n eten in op de app en het gaat goed smile

Hoeveel punten 'mogen' jullie?
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC wo 21 aug 2013 - 22:45

Goed bezig Lente! En inderdaad dat zondigen moet soms wel kunnen. Lekker dat jullie vakantie hebben nu! Zou gewoon proberen elke dag een stukje te fietsen en/ of te wandelen zodat je dat compenseert. Wij hebben vanaf 2 sept. 3 weken vrij en dan zal het ook net zo gaan. Wij houden gewoon heel erg van eten smile 

FruttiTutti, fijn dat de bijeenkomst beviel! Hier in A. vind ik het erg tegenvallen. Ga nu altijd naar een cursus waar een hele leuke vrouw staat. Heb alle drie de cursussen hier geprobeerd, maar die andere 2 cursussen vond ik niet zo.
Ik mag 30 punten nu.

Ik ga vanavond voor de laatste keer op de cursus wegen, mijn zomer abonnement loopt af en heb het boekje hier thuis. Ik ga het zelf dus oppakken vanaf nu. Zeker omdat onze vakantie er weer aan komt en ik niet altijd tijd heb heen en weer te rijden daarvoor. Ga vanavond vanuit het werk, moet daar even een uurtje overbruggen en daarna ga ik meteen wegen en N. weer ophalen.

Merk trouwens nu dat ik elke dag beweeg (wandel, fiets of zwemmen) ik weer aankom. Waarschijnlijk mijn spiermassa die ik weer aanmaak. Ik was nu 0.6 kilo aangekomen thuis. Heb wel netjes punten geteld en me overal aan gehouden dus ben benieuwd hoe snel het gewicht weer omlaag gaat.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  applestar do 22 aug 2013 - 1:57

gister had ik even off day. Niet zo zeer met eten maar met m'n voet en de rest. Gelukki gaat het vandaag  weer een stukje beter.

Heb gister niet opgeschreven wat ik gegeten heb maar dat heb ik vandaag wep weer gedaan
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  FruttiTutti do 22 aug 2013 - 8:43

CCC schreef:
FruttiTutti, fijn dat de bijeenkomst beviel! Hier in A. vind ik het erg tegenvallen. Ga nu altijd naar een cursus waar een hele leuke vrouw staat. Heb alle drie de cursussen hier geprobeerd, maar die andere 2 cursussen vond ik niet zo.
Ik mag 30 punten nu.
Volgens mij wonen wij in dezelfde plaats (meen ik eerder ergens gelezen te hebben..en de overige info in je stukje komt ook aardig overeen.) Wat vond je niet prettig aan die andere cursussen??
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:48

Ik ben weer aan het tellen, en net als voorheen, mijn valkuil. Aan het einde van de dag punten over hebben en deze dan vullen met alcohol of ongezonde dingen..
Vandaag weer punten over, maar ik denk toch dat het beter is om ze over te houden dan ze maar op te snoepen?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC do 22 aug 2013 - 9:12

FruttiTutti schreef:
CCC schreef:
FruttiTutti, fijn dat de bijeenkomst beviel! Hier in A. vind ik het erg tegenvallen. Ga nu altijd naar een cursus waar een hele leuke vrouw staat. Heb alle drie de cursussen hier geprobeerd, maar die andere 2 cursussen vond ik niet zo.
Ik mag 30 punten nu.
Volgens mij wonen wij in dezelfde plaats (meen ik eerder ergens gelezen te hebben..en de overige info in je stukje komt ook aardig overeen.) Wat vond je niet prettig aan die andere cursussen??
Waar woon je dan? smile 

De andere twee cursussen vond ik de vrouwen wat onpersoonlijk, geen motivatie... Soort van hup de weegschaal op, opschrijven, kaartje mee en klaar. Ook de cursus zelf ging nergens over, allemaal onvoorbereid, weinig interactie en vooral veel gelul over dingen die er niet toe deden. Heb ook wel de pech gehad veel invallers gezien te hebben ivm vakantieperiode.

Vnv weer gewogen, helaas 0.4 erbij. Moest wat meer gaan eten volgens de coach ivm het bewegen. Deze week maar uitproberen en kijken of het wat helpt. Net wel weer een halfuurtje gefietst.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Capt'n Zero do 22 aug 2013 - 23:40



@ Lente : Lowlands was weer helemaal het einde! Blij dat ik er weer was!


Had gister mijn 2e weegmoment en ondanks Lowlands ben ik deze week toch weer een kilo afgevallen cheers 
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Stoplicht za 24 aug 2013 - 8:19

Zo ... Vandaag naar de supermarkt Carrefour in Turnhout, Belgie gereden om te kijken wat hun aanbod aan WW-producten is. In Nederland willen de supermarktconcerns de WW-producten niet zo snel verkopen omdat ze waarschijnlijk al genoeg ' dieetproducten ' verkopen en niet nog een artikel erbij willen, maar in Belgie en Duitsland staan ze hier heel anders tegenover.
Hoewel sommige dingen wel wat aan de hoge kant waren qua prijs, moet ik zeggen dat ik echt heel veel producten in de schappen heb zien liggen; koekjes, slasaus, frietsaus, kant-en-klare maaltijden, pizza, zuivelproducten, diepvries, noem maar op ... Even het een en ander meegenomen om te proberen en wie weet ga ik nog wel eens die kant op, qua afstand was het goed te doen.

@ Jo Het is wel belangrijk je aan je dagbudget te houden; je dagbudget is gebaseerd op wat jouw lichaam echt nodig heeft om de spijsvertering en stofwisseling actief te houden. Probeer eens naast je ontbijt / lunch / diner een groter tussendoortje te pakken, bijv. een cracker met een plakje kaas of een bakje yoghurt. Het is niet zo erg als je je weekbudget niet aangrijpt, maar je dagbudget in combinatie met de fitformules is wel heel belangrijk!

@ Cap Wat een goed resultaat nog na een Lowlands! Ik snap dat je daar niet zo zeer gelet hebt op wat je gegeten en gedronken hebt ... Geloof ook niet dat je op dat moment daar mee bezig moet zijn en we moeten af en toe ook genieten he! En als je dan zo'n resultaat ziet, heb je het toch alsnog goed gedaan!

Ik was afgelopen dinsdagavond weer 1 kilo kwijt! Inmiddels al 13,4 kilo kwijt dus dat gaat langzaam de goede kant op!
Nu nog proberen morgen een rondje te gaan lopen of fietsen, maar of ik de puf kan vinden ... Ben momenteel zo moe, heb wat spierpijn in mijn nek ( al een week of 2 ), maar we kijken wel even!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Capt'n Zero za 24 aug 2013 - 10:19


Goed bezig Stoplicht! Knap dat je al meer dan 13 kilo kwijt bent! Dat is ook ongeveer mijn eerste streven, dus ik heb er nog iets meer dan 10 te gaan. Neutral 
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  lente za 24 aug 2013 - 20:07

FruttiTutti, Wat goed dat je je ingeschreven hebt! Hoeveel punten mag je? Ik mag er 27.

CCC, Haha herkenbaar, wij houden ook nogal van lekker eten. Alleen blijft het er bij mij aan zitten, bij m'n vriend geen grammetje laughcry. Het zal idd spiermassa zijn, dat je weer iets aangekomen was. Maar denk dat je qua omtrek/figuur wel goed resultaat ziet dan?

Applestar, Hoe is het nu met je voet?

Capt'n Zero, Wat goed! Lowlands is zo slecht nog niet Wink.

Stoplicht, Heeft WW ook echt een eigen productenlijn dan? Ben nog een beetje een WW-nerd hoor haha. We gaan volgende week naar Duitsland op vakantie, zal daar eens kijken.

Hier gaat het de ene dag beter dan de andere angel. Vrijdag heb ik niet geteld, we waren aan het klussen in huis en zijn 's avonds uit eten geweest (en vuurwerk gekeken in Scheveningen). Gister wel een goed dagje, op een paar bastogne koekjes na haha. 's Avonds een verjaardag, heb 1 Jillzje op en verder cola light, water en komkommertjes Razz.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  applestar zo 25 aug 2013 - 6:50

Ik ben deze week 0.8 kg afgevallen! jeeeejj

De afgelopen dagen ging het met eten super goed, alleen die wijntjes.......ehmm. De afgelopen week en de aankomende weken zijn hier zoveel feestweken. Niet normaal. en ik ga vaak met vriendinnen naar allemaal! 

Maar er is gelukkig wel weer wat af en dat ga ik proberen vast te houden!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ zo 25 aug 2013 - 8:36

Weet iemand toevallig hoe duur een boodschappengids is?

En even een brutale vraag: Zou iemand deze voor mij willen kopen op een cursus? angel  Dan kan ik daarvoor wel geld overmaken. Oh en een dagboekje zou ik ook heel graag willen. Zou iemand dat alsjeblieft willen doen?

Ik heb er nog wel eentje, maar die is een beetje viezig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  FruttiTutti zo 25 aug 2013 - 8:59

CCC; ik kom uit ***...die op donderdag is eigenlijk dichterbij voor mij, maar ik vind het juist fijn om aan 't begin van de week te gaan... maar als jij zegt dat die fijner/leuker is dan ga ik daar ook een keertje kijken.

Mijn punten zijn berekend via internet, en daar kwam 36 uit, nogal een verschil dus met sommige hier. 
Ik wil de boodschappengids ook kopen denk ik...
Ik ben echt nog zoekende met al die punten, ene dag gaat goed, andere dag een stuk minder....
Maar de eerste stap in de goede richting is gezet...

(woonplaats weg gehaald)
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  FruttiTutti vr 30 aug 2013 - 22:20

Hey dames,

Hoe gaat het bij jullie. Ik moet zeggen dat ik aardig goed bezig ben. Soms vind ik het nog wel zoeken hoe en wat. Ik heb best veel punten 36 namelijk, maar soms nog best lastig. 
Ik ging gister naar een feestje/festivalletje.. en ik wil dat gewoon blijven doen, maar nou was ik wel over mn punten heen (puur door de alcoholische drankjes, want qua eten had ik niet veel op over de dag heen). Heb er wel flink de balen van, maar pak het vandaag gewoon weer op.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 22:26

Als reactie op TuttiFrutti: Je moet je ook niet té vast houden aan de dagelijkse punten en eigenlijk zijn dingen als een wijntje of een broodje knak (e.d.) ook geen versnaperingen die in je dagelijkse punten vallen, maar juist in je weekextra. Het zijn geen 'gezonde' keuzes en volgens mij hanteert men dat je ca. 10% per dagelijkse hoeveelheid aan wat mindere keuzes kan/mag besteden. Het is alleen jammer dat je via de apps niet kan zeggen, okee ik heb nu een broodje knak op die wil ik in mijn weekextra laten vallen.

Je kan op een dag wel iets minder eten omdat je 's avonds uit eten gaat bijvoorbeeld, maar je moet je zeker aan de basismaaltijden houden (ontbijt, lunch, avondeten). En als snacks kan je dan bijvoorbeeld uitwijken naar fruit i.p.v. een yoghurtje ofzo.

Maar je klinkt heel goed te gaan smile Houd vol!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 28 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum